Herbert Diess, CEO-ul de la Volkswagen, este îngrijorat de progresul Tesla atât software, cât și cel al pilotului automat.
Într-un e-mail intern trimis de către Diess, el a discutat despre sistemul impresionant de la Tesla care îmbunătățește capacitățile mașinii electrice de a se deplasa autonom și nu numai. Diess pare să admită că infrastructura dezvoltată de Tesla care permite deplasarea autonomă este superioară oricărui alt producător auto din industria auto.
Diess a scris într-un email trimis angajaților Volkswagen:
„Ceea ce mă îngrijorează cel mai mult sunt capacitățile sistemelor de asistență. 500.000 de mașini Tesla operează ca o rețea neuronală care colectează continuu date și oferă clientului o nouă experiență de conducere la fiecare 14 zile cu calități îmbunătățite. Niciun alt producător de automobile nu poate face asta astăzi. ”
Diess a vorbit și despre software-ul Tesla, care este probabil cel mai bun de pe piață în prezent. CEO-ul a declarat că sistemul Tesla care actualizează software-ului vehiculelor și oferirea șoferilor de experiențe noi este „continuu”.
Este Interesant că Volkswagen are dificultăți cu software-ul din mașinile sale electrice ID.3.
Aceste informații interne au fost obținute de revista auto germană Automobilwoche sâmbătă, 25 aprilie.
Nu este prima dată când Volkswagen admite că Tesla este LIDER în segmentul vehiculelor electrice. Volkswagen a declarat anterior că Tesla deține un avantaj important în sectorul transportului electric. La jumătatea lunii martie, membru al consiliului de administrație al Volkswagen, Thomas Ulbrich, a declarat că producătorul de mașini electrice din Silicon Valley are un avans de zece ani în industria auto. „Tesla este un producător impresionant. Ne motivează. Tesla are cu zece ani mai multă experiență. Dar suntem încrezători că îl vom ajunge repede din urmă”, a spus Ulbrich.
Cu toate acestea, există un respect reciproc între cei doi producători de automobile. Bazat evident pe comentariile directorilor executivi ai ambelor companii.
Herbert Diess și Elon Musk și-au arătat un respect autentic unul pentru celălalt timp îndelungat. Diess a fost întotdeauna foarte respectuos față de Musk, atribuindu-i reinventarea infrastructurii pentru vehiculele electrice, oferind consumatorilor o opțiune ecologică pentru transport.
La premiile Golden Steering Wheel din noiembrie 2019, Musk și Diess și-au făcut complimente între ei. După ce Tesla Model 3 a primit un premiu la acest eveniment, Diess l-a felicitat pe Musk și a recunoscut reușitele sale de a ajuta lumea să reducă dependența de combustibilii fosili.
„În primul rând, am vrut cu adevărat să vă felicit, este o realizare mare, cu toate că aproape toți competitorii sunt aici în Germania, acest premiu, a fost o realizare deosebită. Ne cunoastem, însă nu ne întâlnim atât de des. Aș spune că împărtășim o viziune, care este să ne permită să atingem obiectivele de CO2 și să reducem emisiile de carbon prin intermediul mașinilor electrice ”, a spus Diess.
Volkswagen are un trecut neplăcut din cauza scandalului Dieselgate, care a dezvăluit că producătorul auto german a instalat dispozitive ce înșeală testele standard de emisii. Cu toate acestea, compania a făcut multe încercări de a-și îndrepta greșeala, iar Diess face parte din asta, fără nicio îndoială.
În trecut, Volkswagen și-a prezentat planul de 33 de miliarde de dolari pentru a începe tranziția la electrificare. Constructorul german pare cu siguranță că intenționează să uite scandalul emisiilor din trecut, iar Diess susține că Musk este un motiv important pentru decizia sa de a se îndrepta către vehicule mai sustenabile. „Îți mulțumesc pentru pionierat, că ne-ai atras și că ne-ai împins. Cred că Elon este inovatorul, care ne conduce ”, a spus Diess.
Sursa: teslarati.com
Lasă un răspuns