Echilibrul strategic dintre dezvoltarea tehnologiei și eforturile de marketing pentru promovarea unui proiect rămâne o provocare foarte sensibilă atât pentru criptomonede, cât și pentru echipele în stadiu incipient.
Analistul Crypto @safetyth1rd consideră că Ethereum (ETH) 2.0 ar trebui să reanalizeze strategia de marketing. Oare Vitalik-Buterin este de acord?
Progresul Ethereum nu este cunoscut în afara comunității sale
În urmă cu câteva zile, un analist a pornit o discuție pe Twitter pentru a-și contura teza despre „sub-evaluarea” lui Ethereum (ETH) 2.0. El este sigur că Ethereum va livra soluții tehnologice strălucitoare, dar conștientizarea progreselor sale rămân la un nivel scăzut.
Povestea cu soluții optimiste de scalabilitate Ethereum Layer-1 precum rollups / zkrollups arată destul de similar. Progresează bine, dar cu siguranță le lipsesc eforturile de promovare.
Toate fiind spuse, scriitorul blockchain-ului Ethereum a concluzionat: „Marile produse NU se vând singure. Oamenii trebuie să știe mai întâi despre ele!”
Vitalik-Buterin: utilizatorii aduc valoare
Odată ce analistul a început o dezbatere aprinsă pe Twitter, a fost redistribuită de tatăl Ethereumului, Vitalik-Buterin. Surprinzător, a fost de acord cu criticul strategiei sale.
„Un proiect software devine de 2 ori mai valoros dacă 2 ori mai mulți potențiali utilizatori îl cunosc”, așa a subliniat domnul Vitalik importanța eforturilor de marketing adecvate.
Ethereum (ETH) 2.0 este o versiune „Prof-of-Stake” a rețelei Ethereum care urmează să fie lansată în 2020. Cu Ethereum (ETH) 2.0 (de asemenea, ETH2), întregul blockchain va funcționa ca o rețea interconectată. Prin urmare, procesul de minarea a Ethereum-ului va fi înlocuită cu deținerea criptomonedei.
Sursa: u.today
Dacă dorești să cumperi bitcoin cu cardul ori să schimbi ETH (Ethereum) în BTC (Bitcoin) sau în altă criptomonedă, îți recomand kucoin.com.
Lasă un răspuns