Procesul de preluare al comenzilor de pe teren de către agenţi poate deveni dificil şi greu de controlat. Eficienţa agenţilor este limitată de hartii şi notări în diferite agende sau caiete. Acestea din urmă nu pot fi urmărite în timp real, iar unele foi se pot rupe şi se pot pierde, agentul ajunge astfel fără să vrea într-o situaţie delicată, uitând să treacă informaţii preţioase.
Tehnologia din prezent facilitează comenzi şi încasări la apăsarea unui buton
Aplicaţia mobilă expertAccounts (vânzări mobile agenţi / SFA – Sales Force Automation)
Firmele de distribuţie sau firmele care au agenţi pe teren care işi pot automatiza procesul de preluare al comenzilor, sau de încasare a numerarului (cash) şi a cec-urilor.
Aplicaţia de vânzări mobile agenţi SFA funcţionează offline, pe orice platfomă mobilă şi pe orice dispozitiv mobil smartphone sau tabletă. În practică, nu aveţi nevoie de Internet decât când porniţi aplicaţia, ea funcţionând ulterior offline, iar când agentul doreşte poate sincroniza datele culese din teren apăsând butonul de sincronizare.
Pretul articolelor pe comanda este stabilit automat la nivelul de pret prestabilit in ERP pentru client si in functie de cantitatea comandata. Comanda se face pe client şi pe punct punctul lui de lucru! Agentul poate vedea stocul liber disponibil pe fiecare gestiune, adică stocul fizic plus comenzile furnizori minus comenzile clienti nelivrate.
Agentul poate afla în orice moment de pe tabletă datele de contact ale unui client, şi poate vedea ultimele 20 de comenzi ale clientului şi dacă acesta este bun plătitor, pentru că se afişează sumele restante ce depăşesc scadenţa şi/sau creditul maxim care a fost alocat respectivului client.
Accesul agentului este limitat, avand dreptul doar la interfaţa SFA de unde poate alege numai clientii la care are acces. Clientii la care agentul nu are acces nu ii poate vedea!
Aplicaţia mobilă este flexibilă şi se poate seta să permită sau nu comanda la produse care nu sunt pe stoc. Comanda se poate lua cu livrare din mai multe gestiuni: daca un articol are stoc pe mai multe gestiuni la care agentul are acces, el poate alege din care gestiune se livreaza.
Pe parcursul lucrului, agentul mai poate greşi, însă el poate modifica sau chiar şterge o comandă înainte de a apăsa butonul de sincronizare. Dupa sincronizare, se poate modifica ulterior când ajunge la birou, spre exemplu sub observaţia superiorilor. Odată agentul ajuns la birou, sistemul îi permite să deconteze banii incasaţi de pe teren, sistem care are în vedere chitanţele emise, cec-urile şi cheltuielile de deplasare.
Aplicaţia mobilă pentru vânzări mobile agenţi este accesibilă!
Sistemul SFA este gratuit, adica este inclus în pachetul de bază expertAccounts, însă pentru a putea funcţiona are nevoie de două module optionale şi anume „comenzi şi avansuri” si „catalog articole cu nivele de preţ”. Pentru un agent se plăteşte tariful de acces de la 1 leu/zi pentru un agent (pentru că agentul este utilizator). Cele două module împreună costă 1080 lei/an si ofera facilitati independente de sistemul de vanzari mobile.
Caracteristici pe scurt modul SFA expertAccounts
1. Funcţionează offline cu sincronizare. Când porneşti / te loghezi, trebuie să fii online. Ulterior, pagina rămâne încărcată şi lucrezi cu ea fără să reîncarci pagina.
2. Merge pe orice platformă mobilă, arata si se mişcă ca un “app”.
3. Crează comenzi noi şi face încasari [cash (numerar) şi CEC/BO]
4. Se aplică nivelul de preţ al clientului şi nivel de preţ în funcţie de cantitatea comandată.
5. Arată stocul liber: adică stoc liber = stoc în gestiune + comenzi furnizori care trebuie să intre – comenzi clienţi nelivrate.
6. Se poate seta să permită sau nu comandă la produse care nu au stoc!
7. Comanda se poate lua cu livrare din mai multe gestiuni. Dacă un articol are stoc pe mai multe gestiuni la care agentul are acces, el poate alege din care gestiune se livrează.
8. Agentul poate modifica/şterge o comandă doar înainte de sincronizare. Dacă trebuie modificată ulterior, se poate doar de la birou.
9. Fiecare client este afişat cu informaţii complete de contact şi se afişează ultimele 20 comenzi ale lui de pe server
10. Agentul are acces doar la interfaţa “SFA” şi poate alege doar clienţi la care are acces
11. Comanda se poate realiza pe client şi pe punctul de lucru al clientului
12. Se afişează sumele restante care depăşesc scadenţa şi/sau creditul maxim!
13. Sistem de decontare bani incasaţi de agent la întoarcerea de pe teren, care tine cont de chitanţe emise, CEC-uri şi cheltuieli de deplasare.
Lasă un răspuns