În ziua de azi, lumea are tendința de a alege o platformă și să rămână cu ea.
În concordanță cu firma de cercetare CIRP (Consumer Intelligence Research Partners) platforma Android are un procent impresionant al loialității, de 91%.
În timp ce sistemul de operare de la Apple, iOS a rămas în urmă, obținând o retenție de 86%.
Aceste cifre au fost calculate în rândurile utilizatorilor din USA, care au rămas la același sistem de operare după ce și-au schimbat telefonul în 2017.
Mike Levin, partener și cofondator CIRP, a spus: „cu doar două sisteme de operare pentru telefoanele mobile, este evident că utilizatorii vor alege unul în care vor investi în aplicații și ulterior vor rămâne cu el.
Acum, Apple și Google trebuie să-și de-a seama cum să vândă mai bine produse și servicii clienților loiali!”
Loialitatea clienților Android are mare legătură cu faptul că, pe piață există o multitudine de telefoane pe care aceștia le pot achiziționa.
Asta înseamnă că utilizatorii pot avea parte de o experiență complet diferită pe un nou dispozitiv, fără a fi nevoie să învețe din nou și să reinvestească într-un sistem de operare diferit.
În cazul lui iOS există doar câteva modele de telefoane iPhone pe care clienții le pot cumpăra.
Android nu a avut întotdeauna clienți loiali. În 2013, datele arătau că utilizatorii de iPhone sunt mai loiali, decât cei care utilizează Android. Însă, acest lucru s-a schimbat treptat în anii ce au urmat!
Sursa: techspot.com
Lasă un răspuns