Am fost la Altex și mi-am cumpărat un stick USB de 16 GB marca Sandisk.
Ajuns acasă, am testat viteza stick-ului. Sandisk-ul pe USB 3.0 are o viteză la copierea fișierelor mari, de pe el pe hard disc de cca. 23 MB/s. O viteză similară cu un stick mai vechi de 8 GB. Sincer mă așteptam ca stick-ul Sandisk să fie mai rapid ca și vechiul meu stick Kingston.
Și atunci, nemulțumit de viteza stick-ului, m-am hotărât să returnez sitck-ul Sandsik de 16 GB și să cumpăr unul de 32 GB de la Sony pentru că, acum Altex are o promoție bună. Ajuns din nou, în magazinul Altex am constatat că nu pot returna produsul, conform politicilor companiei. Fiind un produs în blister, o dată desfăcut nu se mai poate revinde. Și astfel, de pe site-ul Altex am aflat că, aceste produse nu se pot returna.
Pe de altă parte, se pare că această politică de returnare a produselor este practicată și de alte magazine. Nu contest acest lucru – Altex are dreptate. Dar atunci unde este dreptul clientului de a returna un produs de care nu este mulțumit?!?
În magazin, mi s-a spus că are o performanță foarte bună. Însă, în teste nu e cu nimic mai presus Sandisk față de vechiul meu stick. Așadar, recunosc că ambalajul de la Sandisk a reușit sa-mi păcălească așteptările.
Pe de alta parte, ar fi moral ca Altex să îi spună cumpărătorului dacă are dreptul să returneze produsul pe care urmează să-l cumpere, nu ca și în cazul meu să constat după ce l-am cumpărat că, de fapt, conform politicii nu se poate returna.
Ca și consumator, în acest moment mă simt îngrădit de politica unei companii! Sper ca autoritățile să se sesizeze și să-i permită consumatorului de rând sa poată returna orice produs IT pe care îl cumpără în termen de 30 de zile, să nu existe excepții, așa cum am pățit și testat în România!
Lasă un răspuns