O publicație auto germană a raportat recent că prototipul modelului S „Plaid Powertrain” de la Tesla a distrus efectiv palmaresul Porsche Taycan pe traseul Nurburgring.
Ceea ce este deosebit de remarcabil a fost faptul că Modelul S a bătut considerabil recordul lui Taycan. Presa germană Auto Motor und Sport, care acoperă industria auto din regiune din 1946, a declarat într-un raport recent că modelul S a parcurs circuitul de la Nurburgring cu aproape 20 de secunde mai repede decât Porsche Taycan.
Un observator din redacția publicație a înregistrat un timp de 7 minute și 23 de secunde pentru modelul S, mult mai rapid decât timpul de pre-producție al lui Taycan de 7 minute 42 de secunde.
Conform revistei, cel mai mare sedan al Tesla nu numai că a completat o tură în jurul Nurburgringului, fără să se sufoce, dar a făcut-o într-un mod impunător. Acest lucru, încurajează dezvoltarea constantă a vehiculelor Tesla, în special în ceea ce privește sedanul său emblematic.
Ar fi ușor să critici sau să respingi realizarea lui Tesla pentru rularea pe circuit într-un vehicul care nu este încă disponibil pentru achiziție. La urma urmei, Elon Musk a anunțat că Plaid Powertrain echipat în automobilele Model S de la Nurburgring este cu aproximativ un an înainte de a intra în producție.
Acestea fiind spuse, trebuie menționat faptul că unitatea Taycan care a rulat turul de 7 minute și 42 de secunde în jurul pistei de aproape 13 mile este, de asemenea, un vehicul de pre-producție.
La fel ca Tesla, Porsche nu a dezvăluit specificațiile și echipamentul setului Taycan în rularea sa de înregistrare, afirmând doar că este o unitate prototip cu peste 600 CP. Din acest unghi, cel puțin, s-a putut compara rulajul lui Taycan și cel al lui Tesla Plaid Model S, având în vedere că ambele vehicule aveau echipamente instalate pentru rularea pe Nurburgring.
Dacă timpul oprit de mână al lui Auto Motor și Sport este aproape de timpul de tur oficial al prototipului Plaid Model S de la Tesla, producătorul de mașini electrice nu va putea doar să bată ceea ce a stabilit Taycan cu rularea sa 7:42; Model S va putea să se alăture celor de top, cum ar fi Enzo Ferrari și Pagani Zonda F Clubsport, ambele parcurgând Nurburgring-ul în 7 minute și 24-25 de secunde.
Aceste vehicule sunt cu cel puțin o clasă peste cea a producției de mașini performante cu patru uși, cu excepția monștrilor precum Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé 63 S 4MATIC +, care a completat Nurburgring-ul în 7 minute 25 de secunde.
Odată cu introducerea modelului Plaid Powertrain și a echipării cu trei motoare pentru Modelul S sedan și SUV-ul Model X, Tesla pare să stabilească scena lansării unei linii de vehicule care sunt excelente atât în linie dreaptă, cât și pe pistă.
Împreună cu generație viitoare de Roadster, modelele Plaid S și X ale lui Tesla vor stabili, încă o dată, că mașinile electrice sunt pur și simplu superioare față de cele pe benzină și diesel pe orice plan.
Sursa: teslarati.com
Lasă un răspuns