Condiții generale
1. Domeniu de valabilitate
Relația de afaceri dintre Puchianu Dorel PFA și clientul care a realizat comanda, se acceptă condițiile de mai jos, valabile în exclusivitate pe Internet la momentul realizării comenzii.
2. Încheierea contractului
Clientul comandă marfa de la Puchianu Dorel PFA prin magazinul online aflat la adresa www.testatinromani.ro. Persoana fizica autorizata Puchianu Dorel PFA se obligă să onoreze comanda în condițiile stipulate pe pagina web.
3. Neonorarea ofertei
În cazul greșelilor de tipar sau de calcul, precum și în cazul erorilor pe pagina web, Puchianu Dorel PFA nu este obligată să preia comanda și să o livreze.
4. Livrarea
Produsele comandate se livrează în toată țara cu serviciul de curierat. Expediția comenzilor se efectuează de la Oradea în zilele de Luni pana Vineri. Livrarea se face în maxim 72 de ore, conform serviciilor de curierat. Costul de transport este de 21 lei, taxă standard, taxă care este suportată de către client. Pentru comenzile care depășesc valoarea de 300 lei, clientul beneficiază de transport gratuit. Puchianu Dorel PFA nu garantează respectarea timpului de livrare ales de client, previzibil, dar furnizorul nostru de servicii curierat, se obliga sa livreze marfa in maxim 48 de ore. In cazul in care este depasit termenul de 48 ore, se reincearca de 3 ori livrarea.
Dacă sunteți un client care dorește să comande produsele aflate pe www.testatinromania.ro prin intermediul magazinului online și adresa de livrare este în afara României, va rog sa sunati la 0772 011 238.
5. Plata
La cererea clientului, putem pune la dispoziția acestuia factura personalizată pe contactul personal. Clientul poate să plătească în avans, pe site-ul www.testatinromania.ro prin intermediul sistemului de plăți PO (plationline.ro), folosind una dintre modalitățile de plată acceptate de sistem, sau plata ramburs. Pentru plățile cu card bancar, tranzacția va apărea pe extrasul de cont al deținătorului de card ca OnlinePay sau Plationline. În cazul unei stornări, Puchianu Dorel PFA nu suportă costurile de expediție.
6. Compensări
Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a anula/refuza comanda fără a fi nevoit să justifice decizia de anulare/refuz și fără a suporta alte costuri suplimentare, excepție cele de transport.
Conform textului de mai sus, vom continua: pentru orice sesizare/ solicitare/ reclamație, clientul are la dispoziție următoarea adresa de email și un număr de contact: dorel@testatinromania.ro / 0 772 011 238.
7. Dreptul reținut asupra proprietății
Marfa livrată rămâne proprietate Puchianu Dorel PFA până în momentul efectuării tuturor plăților sau satisfacerii altor pretenții ale Puchianu Dorel către client.
8. Garanții
Clientul trebuie să sesizeze defectele mărfii livrate imediat la livrare. Dacă plângerea este îndreptățită și Puchianu Dorel PFA este responsabilă pentru defect, atunci comanda este fie înlocuită, fie se oferă o reducere, la alegerea Puchianu Dorel PFA. Dacă o reducere sau o înlocuire nu este posibilă sau această livrare de înlocuire întârzie, atunci clientul poate solicita o reducere a prețului de cumpărare sau anularea comenzii.
În cazul retragerii clientului din contract, acesta este obligat să returneze toată marfa, iar costurile returnării sunt suportate de client. Puchianu Dorel PFA răspunde numai de daune ale mărfii în sine. Alte pretenții ale clientului – indiferent pe ce baza legală – sunt excluse.
În cazul lipsei unei caracteristici garantate importante sau în cazul intenției sau a neglijenței grave de partea a Puchianu Dorel PFA, restrângerea domeniului de răspundere stipulat anterior nu este valabilă.
Răspunderea celor stipulate mai sus se face pe baza normelor comerciale. O răspundere pentru daune apărute în urma defectelor este exclusă.
9. Returnarea
Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a anula/refuza comanda fără a fi nevoit să justifice decizia de anulare/refuz și fără a suporta alte costuri suplimentare. După primirea returnării (intrarea) Puchianu Dorel PFA. rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea clientului, inclusiv costul livrării, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de anulare, refuz al clientului. Puchianu Dorel PFA rambursează sumele menționate mai sus folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de către client pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care se cade la un comun acord pentru o altă modalitate de plată. Puchianu Dorel PFA nu are obligația să ramburseze costuri suplimentare de livrare în cazul în care clientul a ales în mod explicit alt mod de livrare decât cel standard oferit de Puchianu Dorel PFA, cu excepția în care Puchianu Dorel PFA s-a oferit să recupereze ea însuși produsele. Puchianu Dorel PFA poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării, până în momentul primirii dovezii de la client conform că acesta a trimis produsele înapoi.
Pentru returnarea unei comenzi vă rugăm să ne contactați telefonic 0772 011 238.
10. Locul judecății și legislația aplicabilă
În caz de divergențe și procese legale, dreptul român este valabil în exclusivitate. În masura în care este permis, sediul Puchianu Dorel PFA este convenit ca și loc de judecată pentru toate pretențiile din relații de afaceri.
11. Noile reglementari ale legii 679/2017. Pentru Condițiile GDPR click aici
Sursa: OUG 34/04.06.2014