Snoop Dogg a servit clienții obișnuiți din Dunkin cu noul Sandwich Beyond Sausage într-o locație din Los Angeles. Sandwich-ul vegan pentru micul dejun, a fost lansat de curând la nivel național în USA.
Într-un videoclip postat pe Instagram, Dunkin spune că a „angajat cel mai mare fan vegan” pe care îl cunosc – Snoop Dogg – pentru a servii clienții pentru o zi. Snoop și-a întrebat clienții surprinși dacă doresc un burger vegan. „Vrei un gust deosebit pe bază de plante?”, a întrebat el.
„Să aveți o zi frumoasă, mă auziți?”, îi spune unui client de la „drive-thru”. Oamenii au fost surprinși într-un mod deosebit să-l vadă pe rapperul iconic în spatele tejghelei de la un Dunkin din Los Angeles.
Snoop Dogg și Beyond Meat
Aceasta nu este prima promoție realizată de Snoop Dogg pentru Beyond Meat. În mai, rapperul în vârstă de 48 de ani a condus un camion alimentar în jurul lui El Segundo, California – unde are își are sediul Beyond Meat – și a servit burgeri vegani cu o ocazie specială. În plus, el a mai servit Beyond Burgers la petrecerea pre-Grammy, în februarie trecut.
Beyond Meat la Dunkin’
Sandwich-ul vegan și-a făcut debutul de curând la nivel național în USA în urma unui test încheiat cu succes în cartierul Manhattan din New York.
Sandwich-ul oferă un mic dejun bazat pe plante realizat de El Segundo, Beyond Meat, din California, și conține ouă și brânză americană amplasate elegant pe o brioșă engleză. Burgerul poate deveni vegan, dacă renunțați la ou și brânza. Câteva persoane care au încercat rețeta, au recomandat comandarea lui cu „hashbrowns” și ketchup.
Dunkin intenționa să lanseze sandwich-ul Beyond Meat la nivel național abia în ianuarie 2020, dar popularitatea sa a accelerat lansarea. Sandwich-ul pentru micul dejun a fost cel mai vândut sandwich-ul din Manhattan, iar vânzările au dublat așteptările.
Într-un interviu acordat CNBC, CEO-ul David Hoffman a sugerat că sandwich-ul Beyond Meat este doar începutul relației lanțului Dunkin’ cu Beyond Meat. „Cred că acesta va fi un parteneriat pentru anii următori”, a spus el.
Cu mai mult de 9 000 de locații la nivel național, Dunkin reprezintă un partener de mare anvergură pentru producătorul de carne vegană. Până în prezent, Beyond Meat are parteneriate cu Jr. Carl, Hardee, Denny și Tim Hortons. De asemenea, a desfășurat studii și cu McDonald’s, KFC și Subway.
Sursa: livekindly.co
Lasă un răspuns