Compania Koenigsegg a produs de la înființare și până acum, cele mai extreme mașini de pe Terra.
Noul model Koenigsegg, Regera suprimă orice mașină super-sport existentă. Cum este să atingi 0-400 km/h în doar 20 secunde? Sau, ce spuneți să accelerați de la 150 la 250 km/h în doar 3,2 secunde? Mai multe întrebări la care vor găsi răspunsul probabil puțin peste 100 de oameni, pentru că, modelul Regera va fi fabricat manual într-un număr de 80 de exemplare. Oricum, nicio mașină din prezent nu poate să se aproprie de performanța lui Regera.
Fabricarea celor 80 de exemplare nu a fost aleasă întâmplător, numărul 80 simbolizând principiul de dominare, control și realizare – în numerologia Pitagorică.
Conform companiei Koenigsegg: „o altă super mașină care este similar de rapidă ca și Regera este un alt Koenigsegg”
Regera se poate considera o mașină hibridă cu două motoare, care produc în total 1800 CP. Unul dintre motoare este alimentat cu combustibil, are 5 litri, 8 cilindri în V și asigură 1100 CP. Motorul electric își aduce aportul cu încă 700 CP.
Din această cauză probabil Regera va păstra mult timp titlul de cea mai rapidă și cea mai puternică mașină din lume!
La interior, scaunele se pot ajusta pe 8 direcții și proprietarul beneficiază conectivitate 3G și Wi-Fi. (Deși 4G este deja la moda în România). Sistemul audio este unul suprem, Koenigsegg 9” cu Apple CarPlay. Pe Regera s-au montat camere de luat vederi frontale, interioare și în spatele bolidului. Regera poate fi diagnosticată și actualizată „firmware” de la distanță.
Sistemul de lumini de zi a fost construit în jurul unei constelații stele, astfel, Regera va fi recunoscută cu ușurință de la depărtare, „ca să poți să-i faci loc atunci când ești în Lamborghini”.
Regera este prima mașină lume la care toate ușile se deschid complet automat de pe un smartphone.
Transmisia directă brevetată de Koenigsegg, denumită pe scurt KDD, duce puterea direct pe axul din spate de la motorul cu combustie, fără a fi nevoie de o multitudine de viteze sau alte tipuri de transmisii tradiționale. Astfel, evitându-se pierderea de energie.
În modul electric, Koenigsegg se poate deplasa cca. 50 km. Iată, că încet, dar sigur, firmele auto încep să aibă o abordare apropiată de electric, ceea ce mă bucură foarte mult.
Christian Koenigsegg, nu este un fan al hibridelor, de aceea Regera este o nouă rasă, pentru că, nu are nimic din ce are un hibrid tradițional!
Lasă un răspuns