Probabil Elon Musk încă nu a aflat că alții pot „tipării bani” cu curentul de la Superchargere. No, că am romanizat acest cuvânt!
Brusc, lumea bitcoinului s-a înrădăcinat cu Tesla, deoarece un proprietar Model S a construit mai mulți mineri pentru generarea de criptomonede în mașina sa electrică.
Pentru cei care nu sunt familiarizați cu bitcoin și cu alte criptomonede, acestea necesită o putere de calcul ridicată pentru a procesa tranzacțiile și a menține blockchainul, care acționează ca un registru al întregii monede.
Dar această putere de calcul consumă curent, și cei care practică mineritul de criptomonede încearcă să obțină un tarif cât mai mic pentru fiecare kWh.
Pe de altă parte, se crede că, computerul integrat în vehiculele Tesla ar putea fi folosit pentru minarea criptomonedelor atunci când nu este utilizat de sistemul autopilot.
Dar asta ar însemna, ca Tesla să permită accesul la computerul respectiv, însă majoritatea oamenilor cred că pilotul automat ar fi bine să fie utilizat pentru ceea ce a fost creat, caracteristici elementare de siguranță activă.
Fără să ofer prea multe detalii, un membru al unui forum a construit mai multe rig-uri care să se potrivească în portbagajul unui Model S (credit foto: Michael Pearson).
Acum, aceasta este o configurație pentru GPU-uri (deși plăcile video nu sunt instalate) și, prin urmare, nu se va putea folosi pentru minarea de bitcoini, ci ar putea fi utilizată pentru minarea altor criptomonede, cum ar fi ethereum.
Conceptul a fost gândit pentru a utiliza accesul gratuit la curentul electric de la cu rețeaua Supercharger. Tehnic, dacă cineva ar dori să utilizeze puterea de la Tesla pentru a alimenta acele sisteme miniere, deși nu este clar cum poate utiliza 2,8 kWh de putere de la baterie, ar putea folosi energie gratuită doar dacă Tesla se încadrează în programul gratuit de supraîncărcare, care este disponibil doar vehiculele Model S și Model X.
Desigur nu este etic, pentru că, rețelele de încărcare rapidă de la Tesla au fost gândite pentru a conduce vehiculele nu a utiliza energia mașinii în mod staționar.
De asemenea, ar necesita o utilizare mai mare a bateriei, ceea ce nu este în beneficiul acesteia pentru termen lung.
În cele din urmă, acel echipament ar crea multă căldură în interiorul Modelului S și ar genera cca. 10 dolari pe zi având în vedere o configurație hardware bună. Dar, rămâne de văzut dacă acest proiect se va finaliza!
Sursa: electrek.co
Lasă un răspuns