Primul test cu Megane GT – mi-a creat dependență!

renault megane gt test

După primul test, am început să privesc micul bolid francez ca un „drog”, probabil că unii dintre voi o să considerați, că exagerez! Nu exagerez deloc și o să vedeți de ce…

Cheia GT-ului îți deschide/închide automat ușile

GT-ul de la Renault se prezintă cu o cartelă subțire, pe care nici nu o simți în buzunar – fiind de două ori mai mică ca orice smartphone modern. Ca și o paranteză, echipa de la Renault ar da lovitura dacă ar concepe o aplicație pentru smartphone care să efectueze tot ce realizează cheia de buzunar a lui Renault Megane GT! Desigur, este doar o sugestie!

Pe de altă parte, cartela care îți facilitează accesul în automobil reprezintă o tradiție recunoscută de toți posesorii unui Megane. Această cheie de la GT te eliberează de griji, pentru că, îți închide mașina atunci când pleci de lângă ea și deschide automat ușile atunci când te aproprii de ea. Este ca și cum ai trăi un vis!

Pornirea Megane-ului se realizează de la buton cât și oprirea lui, fără a fi necesar să mai utilizezi cheia în vreun fel! Odată ajuns în parcare frâna de mână se activează automat și evident se dezactivează prompt când pleci cu GT-ul.

megane_gt_test_2

Interiorul lui Megane GT

Materialele din interior sunt de cea mai bună calitate – și sunt foarte obiectiv! Mai rar vezi atâta atenție la detalii din partea unui producător auto acordată în construcția interioară a unui vehicul. Dar, nu mă miră acest lucru, pentru că Megane GT este un automobil de top din clasa sa!

Scaunele din față amplifică sportivitatea lui Megane GT. Acestea m-au susținut perfect în viraje, și per ansamblu mașina este comodă, chiar dacă mă gândesc că acest bolid are o suspensie rigidă – ea este în același timp și confortabilă!

Mult timp am presupus greșit că, ceasurile digitale nu sunt așa de frumoase (sau vizibile) ca și cele analogice. Ei bine, Renault Megane GT mi-a spulberat acest mit din minte! Afișajul digital din GT care indică viteza și turația motorului a fost desenat perfect, iar faptul că sunt virtuale nici nu am simțit, ba mai mult mi-a fost greu să mă reîntorc la ceasurile analogice de pe automobilul meu!

Renault_73798_global_en

Sistemul Audio Bose instalat în Megane GT

Mi-aș fi dorit ca butoanele de control ale volumului să fie pe volan, însă Renault a preferat să adauge pe coloana de direcție clasica consolă de control al sistemului audio.

Configurația audio din Megane GT este în directă simbioză cu puterea motorului. Cele 10 difuzoare sunt atât de performante, încât poți să dispui de propria discotecă la orice oră din zi sau din noapte. În teste, la volumul maxim sistemul audio Bose s-a comportat impecabil și a fost plăcut!

Exterior Megane GT

Stopurile sunt foarte sexy – au confirmat acest aspect inclusiv prietenii mei de pe Facebook! Ele sunt foarte lungi, aproape că acoperă tot hayonul GT-ului. Îți crează un sentiment foarte plăcut, de siguranță și de un lux aparte față de tot ce ai întâlnit până acum!

megane_gt_test_3

Privit din față Megane GT – se poate observa că avem de a face cu un automobil sport. GT-ul deține toate elementele standard a unui automobil sportiv, iar luminile de zi cu LED sunt un adevărat spectacol – care nu va lăsă niciun trecător indiferent!

Comportamentul sportiv a lui Megane GT te îndeamnă la viteză!

L-am condus doar sportiv, iar consumul mediu în oraș a ajuns la 13 litri. Sunt foarte mulțumit de acest consum, având în vedere că multe modele de autoturisme pe care le-am testat consumă 11 litri în oraș atunci când te deplasezi blând cu ele. Cum spun mulți, „i-am dat blană permanent”. Da chiar nu m-am privat să conduc Megane-ul GT într-un mod calm și liniștit!

Sunetul motorului la 6000 rpm creează două lucruri: dependență și 205 CP. În curbe, GT-ul este un spectacol în toată regula, inclusiv roțile de pe putea spate virează cu 2,7 grade opus roților din față. Este o senzație de excepție care îți conferă o siguranță foarte ridicată în viraje! Iar dacă te aproprii prea agresiv de mașina din față, nu trebuie să ai emoții, Megane-ul GT va frâna în locul tău! Am testat acest aspect pe propria piele!

Prima concluzie cu Megane GT

Mi-a fost foarte greu să predau GT-ul după 24 ore. Adrenalina pe care o generează crează dependență. De aceea am cerut să mai fac un test drive pentru că, pur și simplu simt că nu mi-a ajuns! GT-ul francez arată foarte bine la exterior, iluminatul cu LED-uri este fenomenal! La interior ai tot ce îți dorești!

Sincer, nu am simțit că îmi lipsea ceva! Pe de altă parte, prețul lui de doar 23.000 euro îl face accesibil! Motorul de 1,6 litri, TCe de 205 cai putere este o simfonie explozivă care îți va mângâia de fiecare dată simțurile când îl vei tura la maxim.

Puterea motorului asigură un demaraj de 7,1 secunde 0-100 km/h, iar viteza maximă ajunge la 233 km/h! Consumul mediu este de 6 litri/100 km în condiții de condus normale, iar cel urban ajunge 7,8 litri/100 km. Cutia automată este însoțită de 7 trepte de viteze, care schimbă fără să simți! Vă recomand să-l testați pentru că, este cel mai bun Megane construit vreodată de Renault!

Renault_73794_global_en

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.