Povestea de Succes a unui Magazin Online

bogane

bogane

A renuntat la o cariera in cadrul unei corporatii si a decis ca era momentul sa isi testeze abilitatile anteprenoriale pe cont propriu. Aceasta este o poveste despre corectitudine si responsabilitate, despre dorinta si forta de a schimba mentalitati adanc inradacinate, si nu in ultimul rand despre foarte multa munca. Proiectul magazinului online de accesorii pentru barbati si femei si cadouri – Bocane.ro a inceput in 2010, iar magazinul a fost deschis publicului la inceputul lui 2011, chiar in plina criza.Am inceput afacerea cu mult entuziasm, decis sa lucrez corect si sa imi asum responsabilitatea unui rol in societatea din care fac parte. Fiecare Roman pe care il convingem cat de util si simplu este sa iti comanzi accesoriile sau cadourile din fata calculatorului este un pas important inainte!” spune Marius Bocan, initiatorul Bocane.ro.

Desi a inceput in plina criza, Bocane.ro a inregistrat cresteri cel putin impresionante in valoarea vanzarilor inregistrate, de 134% in medie in fiecare an, calculate fata de anul anterior. Marea majoritate a clientilor revin pentru a comanda si alte produse si recomanda magazinul prietenilor si cunostintelor.

Acest succes nu este usor de castigat si presupune un volum urias de munca: stocurile si varietatea produselor oferite sunt extinse constant, de la esarfe de matase si bijuterii de argint la manusi de piele pentru condus si portofele de piele. Reprezentantul Bocane sustine ca isi doresc sa colaboreze cu cat mai multi producatori romani si ca accesoriile produse in Romania sunt deosebit de apreciate de clientii magazinului. Si magazinul in sine este permanent dezvoltat pentru a putea raspunde dorintelor si necesitatilor clientilor sai – in 3 ani a trecut prin doua modificari majore ale platformei, pentru a putea sustine numarul in crestere al clientilor si comenzilor si pentru a transforma experienta cumparaturilor online in una cat mai placuta. Ultima modificare a vizat in mod special clientii care viziteaza magazinul utilizand dispozitive mobile.

Ce fel de clienti aleg sa cumpere online accesorii pentru ei si cadouri pentru cei dragi sau chiar cadouri corporate? Peste 65% dintre clienti sunt femei cu varsta peste 25 de ani si mai mult de jumatate dintre clienti aleg comenzile online pentru a oferi cadouri persoanelor apropiate.

Deja Bocane devine un brand din ce in ce mai apreciat de publicul online din Romania, dovedind ca succesul este posibil pentru cei dedicati 100% scopului lor si dispusi sa investeasca munca, perseverenta si corectitudine.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.