Popularitatea Impossible Foods și Beyond Meat salvează anual 250.000 de animale

În momentul în care, consumatorii de carne cumpără burgeri realizați pe bază de plante și cârnați vegani de la Burger King și Dunkin ”, sunt sacrificate mai puține animale pentru alimente, potrivit cercetărilor făcute de World Animal Protection.

Obiceiurile actuale de achiziție ale produselor fast-food realizate din legume salvează anual aproximativ 140.000 de porci și 110.000 de vaci de la sacrificare, potrivit unor noi cercetări.

Ben Williamson – șeful programelor din SUA al grupului de protecție a animalelor World Protection Animal – a analizat datele de achiziție a unui număer de 18 lanțuri fast-food care servesc carnea bazată pe plante de la Impossible Foods (inclusiv Burger King, Fatburger, White Castle, Qdoba și Red Robin) și nouă lanțuri naționale din SUA care servesc produsele vegane Beyond Meat (cum ar fi Dunkin ‘, Denny’s, Subway, Del Taco și TGI Friday’s), și a constata că, mulți consumatori de carne optează pentru alternative pe bază de plante ori legume.

„Până de curând, factorul necunoscut a fost acela că nu știam cine mănâncă acești cârnați și burgeri realizați exclusiv din plante”, spune Williamson.

„Atât cercetările sondajului, cât și cercetările anecdotice sugerează că marea majoritate a cumpărăturilor de produselor Impossible și Beyond sunt realizate de consumatorii de carne, astfel încât impactul asupra animalelor este foarte real și foarte estimabil.”

În timp ce Williamson subliniază că salvarea unui un sfert de milion de animale de la sacrificare este o mutare în direcția corectă, el recunoaște că este doar o fracțiune din cei 120 de milioane de porci și 30 de milioane de vaci ucise pentru hrană în fiecare an în SUA.

Cu toate acestea, odată cu introducerea de noi produse (cum ar fi noile produse vegane Beyond Meat cu gust de pui, preconizate să debuteze anul viitor) în canalele de servicii alimentare și de vânzare cu amănuntul, Williamson spune că perspectivele sunt pozitive.

„Ne așteptăm să vedem ca aceste numere să crească în 2020, deoarece mai multe produse Beyond și Impossible se vor extinde la nivel național și mai multe restaurante își lansează propriile versiuni interne (de produse din legume care imită carnea)”, spune Williamson.

„În plus, următoarea generație de produse pe bază de plante se va concentra pe pui și pește și deoarece aceste animale sunt mai mici și sunt procesate în număr semnificativ mai mare – abia atunci vom vedea cu adevărat cifrele în creștere.”

Sursa: vegnews.com

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.