PC Garage anunță reduceri de până la 70%

black-friday-maratonul-reducerilor-la-pc-garage1

Cunoscutul magazin online PC Garage sărbătorește pe 21 noiembrie Black Friday, cu reduceri de până la 70% la produsele pentru jocuri, 25% la laptop-uri și 45% la tablete. Mai multe informații, găsiți în rândurile de mai jos.

 

Pregatiri pentru Black Friday

Comparativ cu 2013, dimensiunea stocurilor proprii de Black Friday este de doua ori mai mare si este estimat un numar de 30.000 de comenzi.

Site-ul este pregatit pentru un volum de 2 milioane de vizitatori. Spre deosebire de anul trecut cand s-a inregistrat un numar de 600.000 vizite, este estimat ca anul acesta Black Friday va aduce cel putin 1 milion de vizite pe site.

Garage Mall, magazin al Grupului PC Garage gazduieste Black Friday in propria casa

Garage Mall isi asteapta clientii cu reduceri de pana la 60% la produse din categoriile: ingrijire personala, aparate pentru bucatarie si uz casnic, electrocasnice mari, incorporabile si auto. De asemenea reduceri vor fi si in categoriile destinate pasionatilor de drumetii – bricege, lanterne, genti de voiaj. Jucariile si bijuteriile vor beneficia si ele de preturi speciale.

90% din produsele ofertate de Garage Mall cu ocazia Black Friday se afla in stocul propriu al magazinului.

Livrarea produselor comandate de Black Friday se va face in cel mai scurt timp posibil, considerand suprasolicitarea la care sunt supuse firmele de curierat rapid. Transportul produselor la clienti se va realiza prin Fan Courier si Sameday Courier.

PC Garage isi asigura clientii ca de Black Friday vor beneficia de reduceri reale la produsele comandate prin afisarea in mod transparent a istoricului de pret pentru fiecare produs in parte.

„Solutia software si hardware folosita in 2013 pentru preluarea varfurilor de trafic a dat rezultate excelente, aceeasi solutie o vom folosi si in 2014. Chiar daca estimarile de trafic sunt de +100% pentru acest an fata de anul trecut, preconizam ca scalarea nu va fi o problema. Am lucrat pe tot parcursul anului la optimizarea platformei magazinului, tinta propusa fiind de imbunatatire cu 20% a timpului de raspuns la cererea unei pagini, obiectiv obtinut de altfel si aflat deja in productie.” a spus Razvan Pop – Manager Departament Marketing Online.

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.