Producătorul chinez de mașini electrice Nio lucrează în prezent la o baterie cu o capacitate de 150 kWh, care ar trebui să faciliteze o autonomie de peste 900 de kilometri. În plus, producătorul are planuri să lanseze automobilul în 2021.
Potrivit unui raport al CN Tech Post, fondatorul Nio, William Li Bin a prezentat bateria de 150 kWh la o întâlnire a clubului EP, un club de șoferi Nio. Cu o astfel de baterie, Nio nu numai că va dubla autonomia actuală a lui Nio ES6 (430 de kilometri conform NEDC), dar s-ar potrivi și cu gama de motoare cu combustie internă și hibride.
Cu toate acestea, fondatorul Nio nu a furnizat niciun detaliu despre baterie. Nu au făcut nicio declarație despre chimia celulelor, furnizorul de celule, dimensiunea, greutatea sau costul acumulatorului. Nio intenționează să organizeze „Ziua Nio” în Chengdu pe 9 ianuarie 2021. „CN Tech Post” se așteaptă ca noua baterie să fie prezentată în timpul evenimentului.
Modelele sale actuale, au baterii cu 70 și 84 kWh, iar în acest an poate urma o baterie de 100 kWh, care ar putea satisface cererea pentru autonomii mai mari.
Se pare că cererea pare să crească odată cu modelele existente: în octombrie, mai mult de 5.000 de vehicule au fost construite pentru prima dată la Centrul JAC-NIO Advanced Manufacturing. Mai exact, compania a livrat 5.055 de vehicule în octombrie, de două ori mai multe decât în noiembrie 2019. Cu 31.430 de vehicule vândute anul acesta, Nio a depășit perioada corespunzătoare din anul precedent cu 111%.
În plus, potrivit Gasgoo, planurile pentru lansarea vânzărilor în Europa ar trebui să devină mai concrete. Într-un proiect cu numele de cod „Marco Polo”, se spune că Nio a angajat mult personal pentru a extinde afacerea la export. Accentul principal se va pune pe cele două modele SUV electrice ES6 și ES8, sugerează Gasgoo, dintre care 7.000 de unități urmează să fie vândute în Europa în doi ani. În China, Nio oferă încă coupe-ul SUV EC6, dintre care doar un număr format din trei cifre a fost vândut în octombrie; ES6 și ES8 sunt modelele mult mai importante.
Potrivit raportului, prima „Casă Nio” ar putea fi deschisă la Copenhaga. În plus, Nio poate oferi „pachetul de servicii fără griji” și serviciul „One Click for Power” în Europa. Prețurile, datele exacte și domeniul de aplicare concret al acestor pachete de servicii nu sunt încă cunoscute. De asemenea, compania nu a confirmat locația din Copenhaga.
Li Bin a susținut ambițiile globale ale lui Nio în vară. „Sperăm că, în a doua jumătate a anului viitor, vom putea începe comercializarea în loturi mici în țările în care vehiculele electrice sunt populare”, spusese Li în august. „Am dori să începem cu țările europene.”
Sursa: electrive.com
Lasă un răspuns