Manual SEO – partea a II-a

manual SEO

A venit momentul să revin cu partea a II-a a manualului SEO.

Din tot ce am învățat în această perioadă (din 2011 până acum), trebuie să vă spun că în prezent, cel mai important este să scrii un articol original, un articol unic. Articolul poate fi distractiv, folositor, intuitiv etc. Important este să fie un articol bun. Să nu scrii doar prostii ca să păcălești motoarele de căutare! Pentru că, în final, publicul va citi articolul tău și nu se va mai întoarce pe site-ul tău. Iar tu îți dorești ca lumea să revină și să citească ceea ce scrii. Așadar scrie un articol util, unic și universal inteligibil.

Simplitatea în exprimare te va ajuta mult, ca textul să fie pe înțelesul tuturor, dar ce au în comun acestea cu acronimul SEO? Ei bine, când distribui articolul tău pe „reț€lele” de socializare: Google+, Facebook, LinkedIn etc. este bine să te asiguri că ai redactat un articol care se poate înțelege cu ușurință și astfel poate cei care îl „degustă”, îl apreciază și îl vor distribui mai departe.

Cu toate că ai scris un articol unic, îți recomand în continuare ceea ce am spus în prima parte a manualului SEO, să utilizezi cuvinte cheie sau tag-uri, cuvintele cheie să se regăsească în titlu, în subtitlu, în „alt” la imagini, în plus – să conțină un link extern, să aibă mai mult de 300 de cuvinte, și să conțină descrierea meta.

Sunt multe articole care ne amenința că, motoarele de căutare în special Google, își schimbă des algoritmii de căutare. Ei bine, este adevărat, însă este doar o propagandă a unor firme pentru a atrage mai mulți clienți.

Deci să nu dai crezare articolelor care amenința munca pe care ai depus-o, pentru că, un articol original va avea întotdeauna prioritate în motorul de căutare Google sau alte motoare de căutare (Yahoo, Bing, okidoki etc.).

Un alt aspect, în domeniul SEO, este platforma pe care o folosești. Ei bine, platforma WordPress este indexată cu mult drag de motoarele de căutare, și dacă te gândești să folosești această platformă, îți recomand pentru optimizare SEO să instalezi plugin-ul WordPress SEO dezvoltat de Yoast și Google XML Sitemap. Am testat și alte platforme, dar în zadar, conform rezultatelor, îți recomand să utilizezi un site construit pe platforma WordPress dacă dorești să fii în top! În acest moment, WordPress pur și simplu domină „piața” SEO!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.