Konica Minolta se conectează cu serviciile în cloud!

Konica Minolta în cloud

Konica Minolta în cloud

Gama produselor Konica Minolta își extinde funcționalitatea prin noul bizhub MarketPlace, aducând un plus de accesibilitate clienților săi. Magazinul de aplicații bizhub permite extinderea funcționalităților echipamentelor multifuncționale direct de la panoul de utilizator. Unele aplicații oferă, de asemenea, conectivitate directă de la multifuncțional la servicii cunoscute de cloud, cum ar fi Google Drive. Astfel, clienții au mai multe posibilități de personalizare a echipamentului bizhub în funcție de nevoile lor exacte.

Daniel Schellhase, Product Manager Platform & Technologies, Konica Minolta Business Solutions Europa: “bizhub MarketPlace este cu adevărat un pas important spre o nouă etapă. Acum clienții au posibilitatea să își îmbunătățească mediul de printare fără să își schimbe echipamentele, ci prin simpla instalare a aplicațiilor de care au nevoie. Mai mult, conectivitatea directă cu servicii din cloud  permite maximizarea eficienței fluxurilor de lucru”.

bizhub MarketPlace este magazinul de aplicații dezvoltat de Konica Minolta pentru seria de echipamente multifuncționale bizhub.  Magazinul oferă o modalitate nouă și simplă de a căuta și a descărca aplicații, fiind conceput pentru a spori funcționalitatea echipamentelor pentru clienți. MarketPlace funcționează la fel ca aplicațiile pentru dispozitive mobile, iar design-ul este specific nevoilor clienților noștri. După instalarea bizhub MarketPlace, aplicațiile disponibile pot fi accesate mai ușor, direct de pe panoul de comandă al multifuncționalelor bizhub.

Acces simplu

Instalarea este ușoară: Clienții trebuie doar să își creeze un cont pe pagina web a MarketPlace, la adresa www.bizhubmarketplace.eu. După logare, aceștia vor avea acces la pagina de suport de unde pot descărca și instala aplicația bizhub MarketPlace pe echipamentele lor multifuncționale. Pagina de suport include și un manual de instalare. După instalarea MarketPlace, clienții pot selecta și instala toate aplicațiile care îi interesează.

O experiență de lucru îmbunătățită

Aplicații precum bizhub connector pentru Microsoft Sharepoint, Google și Evernote fac munca mult mai ușoară, pentru că permit printarea și scanarea direct în programele conectate.  Astfel, gestionarea documentelor devine simplă și eficientă. bizhub Paper Templates oferă o gamă variată de șabloane de printare, cum ar fi cele în format de caiet cu hârtie matematică sau milimetrică.

În ceea ce privește operarea, noua generație de echipamente multifuncționale bizhub este foarte adaptabilă: interfața intuitivă de utilizator a echipamentelor bizhub a fost revizuită încă o dată și acum arată funcțiile cel mai des utilizate. Prin intermediul a patru teme grafice disponibile pentru panoul de comandă, utilizatorii își pot personaliza panoul după preferințe, funcționalitățile și design-ul adaptându-se complet cerințelor fiecărui client. Temele “wooden” și “copy wizard” sunt foarte ușor de utilizat: ambele furnizează acces simplu la cele mai populare setări de copiere, iar cea „wooden” chiar și la cele de scanare. În plus față de acestea, temele “modern” și “metal” furnizează setările populare și pentru fax și box. Toate temele au o grafică armonioasă, elegantă și stilată.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.