
Koenigsegg Gemera are câteva cifre tehnice imposibil de egalat de cei din topul industriei auto. Să înțelegem, Gemera dispune de un motor de 5 litri cu 1500 CP și un cuplu de 1500 Nm. Pe lângă acest motor, Koenigsegg a mai adăugat două motoare electrice de 800 CP fiecare, iar toate acestea combinate oferă 2300 CP și un cuplu 2750 Nm.
Încă mulți muritori de rând traiesc cu motoare de 100 CP de 1 litru, iar o cifră de 2300 CP este greu de digerat, chiar și de cei din industria auto, ba mai mult, sunt convins 100% că industria auto nu înțelege ce dezvoltă și fabrică Koenigsegg. Și aici mă refer la motorul electric care la doar 39 de kg produce 800 CP, nu cred că mulți înțeleg acest lucru. Imaginați-vă să montați un astfel de motor pe o motocicletă, care nu numai că ar fi ușoară per total, dar o motocicletă 800 CP electrici, este o crimă în toată puterea cuvântului.
Da, Gemera, are patru locuri, are spațiu pentru bagaje, dar aceste detalii mă lasă rece și chiar și faptul că vor fabrica doar 300 unități din acest model. În continuare pledez pentru faptul că, industria auto doarme, iar Koenigsegg, nu numai că oferă lecții în fabricarea unei mega mașini ci pur și simplu cred că este cu 20 ani în față, la tot ce înseamnă auto!
Haideți să nu fiu ironic, s-a trezit și Bugatti:
„Bugatti Tourbillon este primul Bugatti din ultimele decenii care nu este alimentat de un motor W16 turbo, ci vine în schimb cu un motor V16 de 8,3 litri, aspirat natural, care produce 1.000 de cai putere și asociat cu trei motoare electrice (două în față, unul în spate) producând încă 800 CP.
Ce să mai zic, 8,3 litri pentru 1000 CP vs. Gemera, 5 litri pentru 1500 CP. Iar Bugatti are o experiență cu mult peste Koenigsegg. Irelevant!
Lasă un răspuns