HTC remodelează imaginația umană

HTC Vive

HTC anunță noi evoluţii ale sistemului Vive VR, prezentând următorul pas în aducerea realităţii virtuale mai aproape de consumatorii din întreaga lume.

Prin Vive Pre, HTC onorează promisiunea de a crea experienţe captivante care schimbă modul în care comunicăm, ne recreăm, învăţăm şi instruim. Fiecare componentă a fost reproiectată de la zero pentru a furniza confort, ergonomie şi performanţe sporite. Cu îmbunătăţiri importante atât în ceea ce priveşte imaginea cât şi versatilitatea, Vive Pre creează o lume fără limite.

“Când am anunțat prima dată Vive, în urmă cu 10 luni, am avut obiectivul ambiţios de a schimba fundamental modul în care oamenii comunică şi interacţionează cu lumea – pentru totdeauna”, a declarat Cher Wang, preşedinte şi director executiv, HTC. “De atunci, Vive a avut parte de o primire foarte bună din partea mass-media, din partea comentatorilor din industrie, a consumatorilor şi a sutelor de parteneri şi branduri cu care am lucrat pentru a furniza un conţinut VR dinamic şi plin de inspiraţie. Astăzi ne aflăm în pragul unei noi ere. Vive creează o lume în care singura limită este imaginaţia umană.”

O lume captivantă cu noul headset Vive
Noul design al headset-ului Vive a fost perfecţionat pentru a oferi utilizatorului un confort crescut, sporind senzaţia de cufundare în lumea virtuală pe care o creează. Casca este acum mai compactă şi are un design actualizat al curelei, care oferă mai multă stabilitate şi echilibru. Un sistem vizual îmbunătăţit cu ecrane mai luminoase şi o imagine de calitate superioară aduc mai multă claritate şi chiar un simţ al imersiunii mai dezvoltat. Datorită inserţiilor de spumă interschimbabile şi accesoriilor pentru nas din interior, Vive Pre se potriveşte în mod confortabil şi sigur oricărui utilizator. Vive Pre poate fi ajustat cu uşurinţă pentru diferite forme faciale, rămânând în acelaşi timp compatibil cu diverse tipuri de ochelari.

Camera frontală integrată îmbină realitatea virtuală cu cea fizică
Vive Pre aduce în spațiul virtual elemente din lumea reală. O nouă cameră frontală permite utilizatorului să aibă mai multe activităţi, atât în lumea virtuală cât şi în cea reală, îmbinând elementele fizice cu spaţiul virtual datorită sistemului Chaperone. Utilizatorul poate lua loc, îşi poate căuta băutura şi poate purta conversaţii fără a scoate casca. Şi acesta este doar începutul…

Control mai bun
Completând experienţa VR, controlerele Vive au fost optimizate cu ergonomie îmbunătăţită şi muchii mai rafinate, un mai bun echilibru, noi butoane şi grip pad-uri pentru a se simţi mai confortabil în palmă. Controlerele sunt dotate acum şi cu acumulatori reîncărcabili din litiu-polimer, cu încărcare micro-USB care asigură peste 4 ore de funcţionare cu o singură încărcare.

Senzorii ficși ai sistemului Vive au fost şi ei reproiectați pentru a fi mai compacți, mai silenţioși şi asigură o mai bună urmărire a utilizatorului în mediul dat.

Soluţie completă
HTC Vive va fi primul hardware VR care suportă SteamVR. Create de Valve, tehnologia de urmărire Steam VR şi sistemul Chaperone sunt optimizate pentru utilizarea cu Steam, una dintre cele mai mari platforme online pentru jocuri şi software pentru PC, Linux şi Mac.

Conturarea industriei realităţii virtuale
De la anunţarea Vive, HTC şi Valve au lucrat cu mii de dezvoltatori şi parteneri pentru crearea de conţinut VR într-un spectru larg de sectoare, de la jocuri şi divertisment la sănătate, industria auto, retail şi educaţie. HTC şi cei peste 15 parteneri Vive vor prezenta aplicaţiile VR în cadrul CES 2016, demonstrând potenţialul unei lumi fără limite în ceea ce priveşte imaginaţia. Producătorul auto de top Audi a creat o experienţă de retail de lux, în care consumatorii pot explora modele de maşini virtuale, incluzând Audi R8, iar Dassault va prezenta modul în care compania dezvoltă viitorul designului de produse 3D în VR. Tot la CES 2016, HTC va prezenta un nou brand pentru Vive.

Vive va avea lansarea comercială în aprilie 2016. HTC şi Valve vor începe noul an realizând și distribuind 7.000 de unităţi suplimentare către dezvoltatorii de conținut.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.