Grupul internațional Upfield și-a anunțat intenția de a investi 50 de milioane de euro (56,5 milioane de dolari) în „Upfield Food Science Center”, un centru de inovație alimentară bazat pe produse vegane, pe care își propune să-l deschidă la Wageningen, Olanda.
Upfield este compania mamă a mărcilor globale, Violife – cunoscuta brânză vegană; Country Crock (care a lansat anul trecut untul vegan); „nu pot să cred că nu este unt” (care oferă o aromă vegană certificată); și Flora (care a lansat anul acesta în Marea Britanie o frișcă vegană pe bază de fasole).
Centrul este planificat să cerceteze și dezvolte o varietate de produse pe bază de plante pentru a-și extinde portofoliul de produse vegane.
„Investiția în noul centru de știință alimentară Upfield ne va oferi acces la echipamente, tehnologie de ultimă generație și la persoane și companii creative, ceea ce ne va permite să depășim cu adevărat limitele a ceea ce putem realiza în mod natural – inovarea alimentelor bazate pe plante ”, a declarat John Verbakel, director de cercetare și dezvoltare la Upfield.
„Este interesant să faci parte dintr-o companie dedicată unei investiții atât de mari, care recunoaște importanța științei alimentare și a alimentelor pe bază de plante.”
Compania a înaintat planurile către „Dutch Works Council”, atât pentru centrul de inovare din Olanda, cât și pentru noul sediu global, ambele intenționând să se deschidă înainte de sfârșitul anului 2021.
Sursa: vegnews.com
Lasă un răspuns