Cu peste 2200 de magazine, Grupul JYSK este prezent în peste 30 de țări, iar investiția masivă în activităţi orientate către client a dus la o creştere record a cifrei de afaceri.
Câştigurile companiei de dinainte de dobânzi şi impozite (EBIT) se ridică la 396.5 milioane de euro, ce reprezintă o creştere de aproape 25 de procente fața de anul trecut. Această dezvoltare se datorează în principal centrării atenţiei pe cele patru zone cheie:
– Investiţii masive în programele interne de training, ce includ cunoaşterea produselor, servicii şi management, ce au dus la creşterea nivelului de satisfacţie şi cunoştinţelor angajaţilor, având ca rezultat sfaturi mai bune acordate clienţilor.
– Creşterea substantială a activităţilor orientate către client din magazine a dus la creşterea vizibilităţii JYSK ca şi expert în sectoare cheie, cum ar fi produsele pentru dormitor, şi atragerea de noi clienţi.
– Creşterea substantială a investiţiilor în segmentul de marketing a adus mai mulţi clienţi.
– Investiţii masive din segmentul de E-commerce şi activităţile online în general, ce reprezintă o arie majoră în creştere la JYSK.
„A fost un an incredibil şi doresc să le mulţumesc tuturor angajaţilor devotaţi pentru eforturile depuse. Bineînţeles, clientul a fost întotdeuna pe primul loc aici la JYSK, iar rezultatele din anul care a trecut reprezintă rodul acestui fel de atitudine,” spune proprietarul JYSK GROUP-Lars Larsen.
Pe parcursul anului, JYSK GROUP a deschis peste 100 de magazine noi şi deţine în prezent peste 2,200 de magazine. O dezvoltare similară este preconizată şi pentru anul viitor. Tot anul acesta, JYSK GROUP a făcut publică decizia de a deschide magazine într-o nouă ţară, Grecia, anul viitor. Mai mult, s-a decis de curând că se vor deschide magazine într-o altă ţară: în curând, Muntenegru va avea primele magazine JYSK printr-un accord de franciză. Astfel, până anul viitor JYSK GROUP va avea magazine în 38 de ţări.
Lasă un răspuns