Pentru cei care nu știu, generatorul de hidrogen reduce consumul de benzină și curăță motorul. Acesta se poate confecționa acasă sau se poate cumpăra.
Primul generator pe care l-am construit a fost un eșec. Însă, sincer nu mă interesează ce spun gurile rele, și de aceea am continuat cu acest proiect.
Ca și o paranteză la acest eșec, o sa vă spun că Elon Musk, consideră generatorul de hidrogen, un dispozitiv de producție de combustibil ineficient pentru mașină.
Îi dau dreptate, însă având în vedere, că nu toată lumea își permite o mașină electrică, generatorul de hidrogen poate reduce consumul de benzină la mașinile actuale cu un cost mic.
Și consider că este una dintre alternativele de reducere a costului cu transportul persoanelor până când mașinile electrice vor fi accesibile.
Al II-lea generator este mai reușit. Adică produce mult mai mult hidrogen și este mai sigur. Însă, au apărut alte probleme la furtunul care conduce hidrogenul în admisie, adică în camera unde se află filtrul de aer.
Din această cauză, capacul de la borcanul unde se produce hidrogenul a cedat și odată cu el a cedat și siguranța de 40 amperi care era legată la baterie.
Pe furtun, aveam legată o supapă de sens la care am renunțat în acest moment, pentru că îngreunează foarte mult transportul hidrogenului. Pe de altă parte, această supapă de sens are rolul să blocheze intoarcerea hidrogenului pe conductă în cazuri nefericite.
Confecționarea acestui generator de hidrogen a durat cca. 3 săptămâni, dar ca și muncă efectivă a fost de cca. 20 ore.
Generatorul l-am montat în portbagaj, este legat direct la baterie cu o siguranță de 40A clasică și una automată, ce are rol să oprească și să pornească generatorul. Un tehnician a montat furtunul din portbagaj în compartimentul motorului. Pe acesta din urmă, am montat supapa de sens.
O să revin cu alte informații noi.
Lasă un răspuns