Ceea ce nu se înțelege azi, se va vedea în viitor! Mai precis, „Ai grije de angajații tăi, ori competiția ta va avea grijă”, a spus Brigitte Hyacinth.
Nici nu-mi pasă dacă mă înțelegeți, dar un lucru este clar, când nu îți asculți colegii, aceștia mai devreme sau mai tarziu, vor pleca!
Cel mai bun exemplu este compania de automobile chineze Future Mobility Corp., fondată de foștii angajați ai Nissan și BMW (precum și un fost angajat Tesla sau doi), care au lansat o nouă marcă – Byton, gândită evident pentru piața mondială.
FMC a câștigat 200 de milioane de dolari și ar dori să vândă mașini în China (începând din 2019) și în cele din urmă, și în S.U.A. și Europa, utilizând un model de vânzări directe printr-un site combinat cu showroom-uri terțe.
Primul vehicul electric al lui Byton va fi lansat la sfârșitul anului 2019 în China. Acesta va fi un crossover mediu și premium, care îl vom vedea la Salonul de Consumer Electronics din ianuarie 2018, dacă totul merge așa cum este planificat în prezent.
Daniel Kirchert, președintele Future Mobility, a declarat pentru Reuters: „Mașina este foarte bine dezvoltată pentru China, SUA și Europa. De la început, am planificat lansarea la nivel mondial, stabilind filialele noastre de vânzări din S.U.A., China și Europa „.
Ca de obicei, cu startup, cum ar fi acesta, auzim promisiuni care sunt pur și simplu ridicole. Gândiți-vă la 640 de kilometri autonomie. Vehiculul propriu-zis nu există acum, deci pentru moment vom mai putea ignora aceste revendicări scandaloase.
După acest SUV, încă două mașini vor fi lansate până în 2022 – un sedan și un vehicul multifuncțional cu 7 locuri. Priviți la acest ecran uriaș de 1,25 metri:
In 2019 vom vedea progresul acestei companii. Sursa articolului este Reuters.
Lasă un răspuns