Finanţări europene nerambursabile de 100.000 de euro pentru IMM-uri

Schema acoperă 100% din totalul cheltuielilor eligibile (toate costurile eligibile aferente investiţiei vor fi considerate fără TVA) pentru:
1. realizarea de construcţii noi cu următoarele destinaţii: industrială, învăţământ, ştiinţă, cultură şi artă, ocrotirea sănătăţii, asistenţă socială, cultură fizică şi agrement, precum şi prestarea altor servicii, în vederea desfăşurării activităţii pentru care s-a solicitat finanţare;
2. echipamente tehnologice – maşini, utilaje şi instalaţii de lucru;
3. aparate şi instalaţii de măsurare, control şi reglare;
4. mijloace de transport neînmatriculabile, pentru susţinerea activităţii întreprinderii;
5. echipamente IT.

Confero Finance, unul dintre liderii de pe piaţa de consultanţă pentru obţinerea de finanţări nerambursabile şi în elaborarea, implementarea şi evaluarea de proiecte, vă poate sprijini, prin consultanţii săi, la:

a)      Preevaluarea din punct de vedere al eligibilităţii pentru depunerea de proiecte: întocmirea proiectului din faza colectării de informaţii- depunere la evaluare-notificare; întocmirea Planului de investiţii cu evidenţierea cheltuielilor eligibile;  întocmirea Studiului tehnico-economic din care să rezulte viabilitatea proiectului de investiţii şi eficienţa economică a  solicitantului în următorii 3 ani de la finalizarea investiţiei;

b)      Întocmirea cererii de acord de finanţare şi asistenţă în realizarea dosarului: asistenţă la depunerea documentaţiei la Organismul Intermediar; asistenţă pentru semnarea contractului de finanţare.

c)      Procedurile de achiziţii pentru servicii, lucrări şi bunuri din punct de vedere al documentelor solicitate; clarificarea problemelor apărute la întocmirea dosarelor de achiziţii; elaborarea răspunsurilor pentru Autoritatea Contractantă şi propunerea soluţiilor optime pentru întocmirea dosarelor; asistenţă în derularea procedurilor de achiziţii şi contractare.

d)      elaborarea cererii de plată: obţinerea formularelor necesare şi realizarea dosarelor cererilor de rambursare; asistenţă la întocmirea de completări, răspunsuri la eventualele solicitări ale Autorităţii Contractante în etapele de verificare ale cererilor de rambursare.

e)      Managementul de proiect

Avizele, acordurile, atestări fiscale şi alte documente care trebuie obţinute de la autorităţi ale statului cad în sarcina Beneficiarului

Mai multe detalii gasiti aici.

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.