Fidelizează-ţi clienţii fără să investeşti într-un sistem de carduri de fidelitate!

fidelizare clienti

Fidelizarea clienţilor este un pas important pentru o afacere pe termen mediu-lung!

Concurenţa ta oferă carduri de fidelizare. Tu oferi?

Fidelizarea clienţilor este o armă necesară în contextul economic actual. Fidelizarea o putem asocia cu o garanţie pe termen mediu-lung a clienţilor care au un card.

De ce? Pentru că, clienţii doresc să cumpere de acolo de unde cred ei că au mai multe avantaje. Când ştie că primeşte discount sau puncte de fidelizare, ştie ca are un avantaj sigur, în timp ce diferenţa de preţ nu e întotdeauna cunoscută de client.

Un card de fidelizare în portmoneu este un spaţiu cu reclamă ta pe care clientul tău îl vede de fiecare dată când caută o carte de vizită sau cumpără ceva. Brandul tău rămâne în subconştientul lui.

Pe de altă parte, este firesc că, clienţii sunt tentaţi să schimbe din când în când magazinele de la care îşi fac cumpărături tocmai de aceea cardul de fidelizare, campaniile de e-mail marketing, ofertele promoţionale etc. joacă un rol important pentru a atenua această dorinţă a clienţilor de a schimba magazinul.

Sistemul de fidelizare vă facilitează să le trimiteţi un e-mail cu ofertele noi clienţilor dvs.

Când pregatiţi o ofertă nouă (un catalog/ o revistă tipărită sau în format digital) este vital să le trimiteţi un e-mail cu aceasta clienţilor care deţin card, iar promoţia ar fi de preferat să se îndrepte către clienţii care au primit cardul de fidelizare sau şi-au înscris un card în sistemul dvs. de fidelizare, pentru ca acei clienţi să se simtă privilegiaţi de acest fapt. Ulterior aceştia, fără să realizeze, îşi vor convinge prietenii să-şi facă un card de fidelizare la magazinul dvs.

Pentru clienţii care au optat să recepţioneze de la magazinul dvs. newsletter-ul este bine să dezvoltaţi o campanie separată. Dar despre acest lucru o să vă povestesc într-un alt articol.

Pe de altă parte, nu uitaţi să îi ţineţi aproape pe clienţii dvs. Instruiţi-vă angajaţii să le ceară clienţilor cardul de fidelitate la fiecare cumpărare şi adresa de e-mail, dacă au uitat să o completeze când şi-au făcut cardul!

Prea multe carduri de fidelizare în portmoneu poate fi o problemă!

Unii dintre noi avem în portmoneu chiar şi 10 carduri de fidelizare, pe lângă cele bancare, şi de multe ori realizăm că folosim doar câteva dintre ele şi devenim reticenţi la primirea unui nou card de fidelizare. Ca şi comerciant o să vezi în rândurile de mai jos că există soluţii software şi pentru clienţii care nu doresc să primească un nou card de fidelizare.

Cum are loc procesul de fidelizare în expertAccounts?

Procesul de fidelizare este simplu. Se poate utiliza un card personalizat pentru firma dvs. (cu logo şi prezentarea firmei) sau puteţi folosi cardurile pe care deja clientul le are în portmoneu. Sunt mulţi clienţi care au chiar şi zece carduri de fidelizare de la diferite firme/companii şi vor fi reticenţi să primească un card nou de la firma dvs. Sistemul expertAccounts.com permite să utilizaţi cardurile altor firme prin citirea codului cu bare sau să utilizaţi propriile carduri. În practică, se scanează codul de la orice card pe care îl are în portmoneu clientul sau de la cardul nou, iar în sistem, pe baza acelui cod nou, va fi introdus noul client cu adresa lui de e-mail, spre exemplu: Popescu Daniel şi popescu.daniel@adresa-de-email.ro.

Ulterior, când domnul Popescu Daniel vă va trece pragul magazinului pentru a putea acumula punctele sau discountul pe care îl oferiţi cu ajutorul cardului, va trebui să scaneze cardul pe care l-a înregistrat în sistem.

Modulul CRM Carduri Fidelizare expertAccounts.com, se poate folosi gratuit o perioadă de 30 de zile. El gestionează informaţiile de la clienţi şi cardurile de fidelizare: gestionează punctele bonus, discount-ul, punctele preplătite, şi este integrat cu sistemul de vânzare POS cu ecran tactil (touchscreen). Ca şi caracteristici mai enumerăm: configurarea unui număr variabil de informaţii înregistrate; posibilitatea de a acorda carduri anonime, pentru clientii care nu doresc sa îşi dea datele personale, sau în cazul în care nu doriţi să prelucraţi date cu caracter personal.

După scanarea cardului de fidelizare la vânzarea POS, clientul acumulează un punct de fidelitate pentru “x” lei valoare de vânzare; clientul poate opta pentru acordarea de discount sau acumulare de puncte; la vânzare clientul poate solicita utilizarea punctelor acumulate pentru plata bunurilor/serviciilor cumpărate. Se pot implementa şi alte reguli de fidelizare.

Costuri?

Sistemul ERP de gestiune magazin cu POS (include şi facturare, analize, contabilitate, salarizare etc) costă de la 365 lei pe an, la care se adaugă modulul de CRM fidelizare la 890 lei pe an.

Costul cu cardul de fidelizare proneşte de la cca. 80 bani pentru un card de plastic. Puteţi opta pentru o varianta low-cost – carduri din carton înfoliate, la costul unei cărţi de vizita (~20 bani).

Cost total pentru sistem şi 1000 de carduri porneşte de la ~ 1500 lei.

Baza de date a clientilor poate fi folosita pentru trimiterea de oferte speciale, oferte personalizate pe client şi newsletters, daca activati modulul „CRM – marketing”.

Platforma expertAccounts împreună cu modulele suplimentare se poate utiliza gratuit pentru o perioadă de 30 de zile.

1 comentariu

  1. Completarea strategiei de marketing si comunicare cu un program de fidelizare bazat pe carduri, care sa raspunda nevoilor specifice business-ului dumneavoastra va face diferenta intre “o afacere” si “o afacere de succes”.
    http://www.perfect-card.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.