Au trecut 40 de ani de la primul model de Ferrari cu motor V8 situat pe mijlocul bolidului, pe atunci 308 GTB, astăzi „căluțul negru” ne deschide un nou capitol în istoria celor 8 cilindri.
Practic Ferrari, înlocuiește modelul 458 Italia cu 488 GTB. Acronimul GTB fiind de la Gran Turismo Berlinetta. În materie de design, noul model este mai agresiv și se poate recunoaște de la o poștă, datorită gurilor de aer de pe aripa din spate, care sunt masive și împărțite într-o manieră originală. În plus, rachetă roșie, manipulează aerul prin două spoilere frontale și unul aerodinamic, dar activ pe spate.
Sub caroserie inginerii au ascuns două generatoare vortex și alte surprize care fac din acest Ferrari o experiență de neatins până acum!
Inginerii Ferrari garantează o experiența unică pentru orice șofer fie că este profesionist, fie că nu – care nu s-a mai obținut până în prezent. Ferrari reușind să crească forța de apăsare cu 50% și în același timp a redus forța de la plecarea de pe loc. Fiind cel mai greu țel – să atingi simultan cele două obiective! Pentru acest lucru, inginerii a dezvoltat mai multe elemente care sunt inovative în industria auto!
Puterea motorului a crescut până la 661 CP cu 99 CP mai mult decât modelul anterior. Reușind șă atingă 100 km/h în 3 secunde, ceea ce nu este deloc impresionat pentru că, de curând am prezentat un model de la Tesla ce atinge 100 km/h în doar 3,2 secunde. Dar lucrurile se schimbă dramatic, când discutăm de demarajul de la 0 – 200 km/h, unde 488 GTB depășește orice așteptare, adică are nevoie de doar 8,3 secunde. Viteza maximă depășește 330 km/h.
Cuplul maxim, 760 Nm al motorului de 3,9 litri este atins în a VII-a viteză la 3000 rpm. Ferrari a obținut un nou record în ceea ce privește aerodinamica mașinii, care are acum o eficiență de 1,67. Compania se laudă că acest model este cel mai agil, cu timpi de răspuns similar mașinilor de pe circuit. Modelul se laudă cu un consum mediu de benzină de 11,4 litri, dar ce mai contează, când îți permiți un Ferrari 488 GTB?
Lasă un răspuns