Depanero și eMAG – o experiență cu final fericit pentru client!

În teorie, totul este perfect, sau cel puțin așa ne imaginăm. Practica este o experiența diferită de teorie, și fiecare experiența ne învață ceva pe care teoria nu o poate face!

În luna august anul 2015, mi-am cumpărat un Laptop Toshiba Satelite de la eMAG. După 5 luni ventilatorul a început să scoată un zgomot insuportabil. Efectiv nu mai puteam lucra din cauza zgomotului produs de cooler. Am fost în showroom la eMAG și am trimis laptop-ul în service-ul Depanero. Ulterior am primit o fișă.

Conform fișei, laptop-ul urma să se repare/remedieze în 15 zile. Surpriză! Laptop-ul a fost reparat mult mai repede. Practic s-a înlocuit ventilatorul. Am fost în showroom la eMAG, și un domn de acolo mi-a spus că nu îmi poate preda laptop-ul fără să aduc fișa pe care am primit-o la predarea lui.

Bine, m-am întors acasă și am adus fișa. Între timp era o doamnă, i-am dat fișa și am întrebat-o dacă îmi poate elibera laptop-ul fără fișă? Iar răspunsul a venit: „da, se poate cu condiția să-mi da-ți numărul fișei de garanție pe care l-ați primit prin SMS sau în email”. Ce să mai zic, vă las pe voi?!?

Bun, desface doamna laptop-ul și mi-l dă să-l inspectez. Laptop-ul funcționa silențios ceea ce era de așteptat, însă partea stângă a carcasei de la monitorul laptop-ului era desprinsă. Lucru pentru care am refuzat laptop-ul și l-am trimis înapoi la service, în ideea să-l primesc cum l-am trimis!

Au mai urmat discuții cu Depanero, în zadar cei drept! Laptop-ul nu s-a putut „repara”! Totuși, eMAG a hotărât să-mi returneze banii în schimbul laptop-ului defect pentru a-mi cumpăra altul. Un gest pe care îl apreciez și le mulțumesc. Felicitări eMAG!

În fapt, am primit toți banii înapoi, sumă cu care mi-am achiziționat un alt laptop tot de la eMAG.

Rețineți! Orice problemă are o rezolvare, și orice problemă ar trebui să ne învețe ceva!

Oricum, ceea ce sper acum, este ca eMAG să se comporte la fel cu toți clienții care au, ori vor avea o experiență asemănătoare, și să nu fi luat eMAG această decizie, în urma articolului de pe blogul testatinromania.ro!

2 comentarii

  1. MORGA DE PRODUSE D E P A N E R O (apelati cu incredere)

    Am trimis un samsung j1 functional (mai putin butonul de pornire care nu mai mergea si fiind in garantie am zis sa il remediez,l-am folosit vreo luna asa.. ) raspunsul primit ..s-a activat senzorul de umiditate si reparatia costa 700 ron ,Eu spun ok trimiteti-l inapoi deoarece il voi folosi asa ,dupa cum l-am folosit si pana acuma ,cand il primesc telefonul … surpriza e de partea mea, telefonul e mort nici macar nu mai porneste l-au stricat cu totul …

    MORALA

    Pentru cei care aveti un produs cu un mic defect, folositi-l in continuare asa daca e posibiL…DACA INSA NU MAI AVETI NEVOIE DE EL TRMITETI-L LA DEPANERO ,NOVICII AU NEVOIE DE PRODUSE CA SA FACA AUTOPSII…OPERATIA REUSITA…PACIENTUL MORT (fericitii cu produsele reparate bravo lor,)

  2. Sa va spun eu ce final fericit: am un televizor care, acum, are prețul de 999, 00 lei la Altex și MediaGalaxy, are ecranul spart dar funcționează perfect, doar ca are o pată din cauza spărturii. Contactez Depanero sa văd cât costa înlocuirea ecranului, mi se răspunde ca trebuie sa le dau obiectul și sa constate ei ceea ce eu le spusesem, apoi îmi comunica costul reparației. Dacă nu sunt de acord cu prețul, îmi returnează obiectul doar dacă le plătesc un „bir” de minim 70 lei, ca alte îmi dau produsul meu! Nu sunt de acord sa le dau tv ul și, insistând, îmi comunica un preț al reparației de 1299 lei 27 ei cu 300 lei mai mult decât produsul nou! Dacă le dădeam televizorul, eram deja pierzător, ce ziceți de infracțiunea asta?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.