Intr-o lume a competitiei , in care majoritatea oamenilor de afaceri se lupta pentru a fi pe primele locuri in preferintele consumatorilor prin produsele sau serviciile pe care le ofera, folosirea variatelor metode de promovare pentru a atrage cat mai multi clienti, devine vitala. Marii jucatori din piata aleg calea usoara, alocand sume considerabile pentru a fi prezenti pe majoritatea canalelor media. Dar ce se intampla atunci cand aceste investitii masive in publicitate nu au rezultatele scontate si cum ar trebui sa actioneze cei care detin business-uri mici sau chiar start-up-uri, pentru a beneficia de o promovare eficienta?
Evia Media face parte din categoria restransa a agentiilor de publicitate, specializate in crearea si personalizarea campaniilor de publicitate neconventionala. Solutiile de promovare propuse de aceasta sunt construite in baza specificului fiecarui tip de business si sunt raportate la scopul final al campaniei de publicitate.
Principalul motiv pentru care publicitatea neconventionala se dovedeste eficienta, este faptul ca surprinde consumatorii prin mesaj si implementarea in sine a campaniei. Astfel, se creeaza o interactiune, cu potential viral, intre brand si client, pe care acesta din urma nu o va uita.
Solutiile originale de promovare oferite de noi au rolul de a maximiza gradul de impact al campaniilor publicitare in care sunt investite bugete reduse. – Alina Deac, Marketing & Sales Manager Evia Media
Printre mediile de publicitate neconventionala, utilizate de Evia Media, se numara: publicitatea in / pe taxi, publicitatea pe mijloacele de transport in comun (RATB), publicitatea in lift si proiecte personalizate atat indoor, cat si outdoor.
Lasă un răspuns