Femeile sunt mai cheltuitoare decât bărbații ne spune La Redoute România care a derulat campania de Black Friday 2014 între 21 și 23 noiembrie și în ofertă a fost acoperită din plin oferta de sezon cu geci, ghete, hanorace, paltoane și cizme.
Pentru marele eveniment al reducerilor au fost disponibile și produse din categoria Casă & Decorațiuni. Deși campania s-a desfășurat de-a lungul unui weekend prelungit, cele mai mari vânzări s-au înregistrat vineri, în ziua debutului campaniei, și duminică, în ultima zi.
Femeile au cheltuit de două ori mai mult decât bărbații, iar valoarea medie a comenzii per utilizator a ajuns la 90 de euro, depășind deja celebrul „coș mediu“ a cărui valoare este aproximată la 200 de lei. Utilizatorii au petrecut, în medie, două minute pe site-ul LaRedoute.ro și au vizitat patru pagini cu produse. Cele mai vândute produse au fost cele de sezon, de la ghete și pulovere la paltoane și geci.
În bilanțul La Redoute România apare și un tipar interesant. Deși compania livrează doar în România, de Black Friday 2014 magazinul a primit comenzi și din alte țări, cum ar fi Polonia, Germania, Statele Unite ale Americii și Marea Britanie. Mai mult, românii sunt din ce în ce mai mobili și asta se vede în tipul dispozitivelor portabile de pe care comandă. Telefoanele domină și pe locul doi sunt tabletele, predominant iPad de la Apple. revenind la vizite, au fost de trei ori mai mulți clienți care au revenit decât clienți noi.
Lasă un răspuns