Cum să nu faci SEO?

cum sa nu faci SEO

Încă mai crezi în SEO? Așa cum un copil crede în basme? Încă, mai copiezi conținut? Oprește-te!

Serios, „cum să faci SEO” – este doar o chestiune comercială. Ca să ajungi numărul unu, trebuie să scrii conținut original – > de el ai nevoie în realitate! Nu SEO, nu cuvinte cheie, doar conținut original. Dar, nu trebuie să mă crezi pe mine, trebuie să observi că mai mulți se concentrează să ofere servicii de optimizare SEO, SEM și alte lucruri pe care oricum nu le înțelegi, însă în final, tu vrei ca magazinul tău online să fie numărul unu. Știu 🙂

Spun, mai mulți se concentrează pe SEO pentru că, acest serviciu are priză în prezent, însă actualmente contează enorm conținutul unic!

Și dacă magazinul tău online, e numărul unu în Google, crezi că o să ai vânzări?!? Nu neapărat, însă fii tu, redactează conținut original și vei sta cu SEO sau fără SEO pe primul loc – acolo unde tuturor ne place. Însă e nevoie de timp!

SEM-ul îți aduce vânzări, atâta timp cât îl plătești, conținutul original îți aduce vânzări pe termen lung, nu te aștepta să te îmbogățești peste noapte, „doar dacă ești atât de deștept încât să spargi o platformă de tranzacționare de bitcoin”. Ceea ce nu ești, și „oricum nu știi ce e ală bitcoin”. Da, crede-mă nu știi, doar dacă ești printre puținii fericiți care l-au tranzacționat!

Așadar, nu te gândi la SEO, gândește-te la conținut original și la rezultate pe termen lung. Desigur, rezultatele pe termen scurt sunt posibile cu SEM. Eu produc conținut, de aceea, „manual SEO” e pe primul loc în motorul de căutare!

Ei da, și pot scrie și pentru magazinul tău online. Contactează-mă!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.