Cum am construit o afacere de imprimare 3D într-o bulă și am supraviețuit?

Să ne întoarcem în 2013.

Articole în reviste, documentare Netflix și segmente de știri zilnice vorbind despre modul în care imprimarea 3D a preluat lumea tehnologiei și le-a oferit tuturor o viziune pasionată despre viitor.

Modalitățile prin care se poate aplica imprimarea 3D la problemele moderne păreau nelimitate. Acest lucru a fost peste tot în 2013.

Imprimarea 3D avea să revoluționeze totul, iar companiile din fiecare colț al Internetului ieșeau la iveală pentru a obține o bucată din această acțiune.

Comunități precum RepRap se formau, proiectele erau aduse la viață prin campaniile de crowdfunding (strângere de fonduri) și chiar startup-urile cu capital de risc camuflate. Apoi au existat și „băieții mari”, cum ar fi Stratasys și 3D Systems, care acaparau mai multe companii decât ar putea gestiona și promiteau acționarilor lor vise de neatins.

Pe măsură ce toate acestea se construiau, oamenii au fost înnebuniți, deoarece mass-media le-a spus să nu rateze următoarea „revoluție industrială”. Bani și idei proaste erau pretutindeni.

Ce ar putea merge greșit?

„TOUR DE RUST BELT”
În 2013, am co-fondat 3DPX la Chicago cu un grup eclectic de visători pasionați, care s-au învrednicit să aducă această tehnologie în masă. Apoi, în 2014, am fondat Manulith în Detroit pentru a deservi industria auto, aerospațială și medicală și a-i ajuta să prototipizeze rapid noile tehnologii.

În ambele afaceri, am luat lecțiile învățate și am început ceea ce avea să devină în cele din urmă MakerOS.

Am fost fiecare parte a mașinii de imprimare 3D din 2013-2015. Cu toate acestea, în timp ce industria s-a schimbat încă din primele zile, am văzut câteva lucruri care stau la baza timpului:

Oamenilor nu le pasă cum se face lucrul lor.

Tot ceea ce le pasă este dacă este făcut la timp, în buget și îndeplinește așteptările lor de calitate.

Acest lucru este extrem de relevant pentru termenul „Imprimare 3D”, deoarece a fost caracterizat ca vârful de fabricație care va face lucrurile mai rapide, mai ieftine și mai ușoare. Este mai bine să îl considerăm ca parte a unui ecosistem în care este aplicat în contextul adecvat.

Cei mai mulți clienți vor întâmpina greutăți în a înțelege modul în care sunt fabricate produsele lor, ceea ce face dificilă partajarea progresului pe parcursul dezvoltării.

Înainte de a începe un proiect, întrebați-vă: ce așteaptă clientul dvs. să vadă pe parcurs?

Încercarea de a vinde instrumente complicate consumatorilor este o idee proastă. Concentrați-vă pe B2B.

Toată lumea poate deține un ciocan, dar nu toată lumea este capabilă să construiască o colivie.

Acest lucru se aplică la fel de bine și pentru computere și software. Atât pornirea hardware, cât și cea a software-ului au un avantaj pentru că pot lua un proces în general complex și să-l distileze într-un produs orientat către consumatori.

Am văzut acest lucru în timp ce MakerBot a trecut de la „toată lumea ar trebui să dețină una” la „aceasta este pentru profesioniști și educatori”.
Același lucru este valabil și pentru piețele de imprimare 3D care au fost inițial destinate consumatorilor / amatorilor care apoi își repoziționează platformele către profesioniști.

Înainte de a lansa un produs sau serviciu, efectuați un audit clar al diferitelor cazuri de utilizare a modului în care acesta poate fi utilizat. Întrebați-vă: cine va beneficia cel mai mult?

Mass-media este iresponsabilă atunci când vine vorba de tehnologie nouă.
Toate tehnologii noi trec printr-un ciclu. Când computerele au fost conectate prima dată la Internet, a existat o isterie în masă că totul va fi piratat.

Dronele abia au apărut, apoi mass-media ne-a spus să ne temem de ele. Imprimarea 3D a fost tehnologia îndrăgită menită să ajute copiii cu handicapuri fizice, apoi mass-media și-a îndreptat atenția către un grandoman care purta o armă tipărită 3D.

Apoi, anul trecut au spus că Bitcoin va înlocui banii și, dintr-o dată, a fost o unealtă pentru infractori. Controlează povestirea tehnologiei / produsului / industriei tale înainte ca cineva să o spună pentru tine.

OEM-urile mari au mâinile legate atunci când vine vorba de inovație.

În 2014, instalația de imprimare 3D a GM din Southfield, Michigan, a inundat și a distrus echipamente de 30 de milioane de dolari. Echipa lor de inginerie s-a apropiat de mine, la Manulith, întrebându-mă dacă îi pot ajuta cu rezervele lor de prototipuri pe care trebuie să le producă.

Exact munca pentru care am fost înființați, cu toate acestea, nu am primit acestă lucrare. Totul a venit la departamentul de achiziții care necesită un scor Dun și Bradstreet și alte calificări pentru a ne permite să intrăm în sistemul lor.

Fii pregătit să te ocupi de politici și politici unde nu ai control.

Este incredibil de scump și împovărat să dezvolți un produs și o fabrică de remediere. Când ne-am început afacerile de fabricație, am achiziționat cu ușurință tot ce ne trebuia pentru a începe.

Însă nu știam prea mult despre furtuna prin care va trebui să trecem pentru a ne dimensiona operațiunile. Va fi sarcina ta să găsești eficiență în tot ceea ce faci.

Acesta a fost procesul nostru și din cercetarea noastră, acesta este modul în care operează majoritatea serviciilor bazate pe produse.

Piețele nu lucrează pentru dvs., tu lucrezi pentru piață.

Site-uri precum Upwork sau Fiverr au facilitat începerea sau susținerea unei cariere ca antreprenor independent. Problema este însă că piața te pune în împotriva a mii de alte persoane cu abilități similare, iar cei care adoptă timpuriu sau „superior” apreciați, obțin toate afacerile.

Platformelor nu le pasă cine primește munca, atât timp cât se lucrează, astfel încât acestea ele să-și poată lua partea din fiecare tranzacție.

Un sentiment de profesionalism este necesar pentru ca oamenii să depășească piețele. Pentru a crește, va trebui să vă extindeți capabilitățile și să faceți parte dintr-o rețea de furnizori care vă permite să beneficiați de competențele altora.

Cheia supraviețuirii este să faci lucruri care îți dimensionează automat afacerea.

Discutați ca naiba.

Ultimul și mai important lucru este să faceți o rețea impecabilă. Este periculos să încerci singuri. Comunitățile, incubatoarele, întâlnirile, orice puteți face pentru a vă extinde rețeaua vă vor aduce beneficii pe termen lung.

Fii cineva care îi ajută pe ceilalți ca să poată să povestească despre ei. Aflați cum să jucați jocul. Politica este peste tot și cu cât mai veți fi capabili mai devreme să învățați să navigați, cu atât veți fi mai bine.

Mike Moceri este fondatorul și CEO-ul MakerOS
MakerOS este o platformă de eficiență all-in-one, cu toate caracteristicile de gestionare a comenzilor personalizate, o firmă de imprimare 3D trebuie să colaboreze cu clienții și să îmbunătățească fluxul de lucru.

Sursa: 3dprint.com

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.