Cum aflăm ce cuvânt este la mare căutare acum?

Google Trends este un instrument puternic, care ne arată tendințele căutărilor în cazul unui cuvânt, a unor grupări de cuvinte (nume de personalități) sau a unui termen. Eu am analizat câteva tendințe, care sunt interesante:

Sex vs. Dragoste – Dragostea nu mai are priză la public, o demonstrează Google Trends

Se pare că stăm bine cu „Sexul„, pentru că are o creștere constantă în căutările din google, iar de curând a atins nivelul de top, în schimb „dragoste/a” a atins vârful în 2010, in prezent a scăzut de la 100 în 2010 la 38 în 2015. Oare nu se mai caută dragoste?

Hot vs. Corect – Cum să fii?

„Hot” are o tendință de creștere din 2005 pana azi, dar și „corect” a crescut constant atingând de curând nivelul maxim

Gratuit vs. „Pe bani” – Lumea nu mai caută gratuități? Se întorc banii în piață?

Gratuitul are o tendință accelerată de scădere din 2010 până azi, iar „pe bani” este din ce în ce mai căutat.

BMW vs. Mercedes – Mercedes a intrat în atenția publicului în ultima perioadă!

Termenul „BMW” se menține la un nivel constant în căutări cu fluctuații mici de creștere sau scădere, în schimb „Mercedes” crește în căutările online!

Prost vs. Inteligent – „Prost” a atins cea mai mare creștere anul trecut!

„Inteligent/ul” are o tendință în scădere în căutările google, în schimb „prost” stagnează, însa în 2014 a atins cea mai mare creștere!

Natural vs. Artificial – Se caută natural!

Cuvântul „natural” este la mare căutare, pe când „artificial” a cunoscut o scădere constantă, dar sigură.

Cumpar vs. Vand – Tendința dată de piața este de a vinde!

„Cumpar” a atins nivelul de top în 2010, azi a scăzut la jumătate față de 2010, iar vând a avut o tendință de scădere până în decembrie 2014, în ianuarie 2015 a început să urce.

Angajat vs. Somer – Angajat/ul este în creștere în ianuarie 2015!

„Angajat/ul” este în urcare din decembrie 2014 fata de ianuarie 2015, „șomer” are o scădere constantă, dar a avut un vârf maxim în octombrie 2009!

În concluzie, cu Google Trends putem să aflăm ce este la mare căutare pe online și cum a evoluat, și să ne facem un plan, în funcție de ceea ce ne dorim!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.