Televizorul SONY 4K BRAVIA X93D, boxele wireless SRS –XB3 si SRS-XB2 si sistemul audio de mare putere GTX-XBT
Gigantul Sony Corporation din „Tara ceaiului si a matasii” a prezentat, in premiera mondiala la Las Vegas Convention Center din ianuarie 2016 o noua gama de dispozitive inovatoare pentru acest an. Liderul mondial in tehnologia TV de mare performanta a adus la CES 2016 o linie spectaculoasa de produse sub tema „Inovatia pentru o viata mai buna”. Dincolo de televizoare, telefoane, tablete, ochelari si ceasuri inteligente, a promovat o gama bogata de obiecte electrocasnice si electronice de ultima generatie.
„Prin alegerile care le facem pentru a ne diferentia si a fi unici, prin curiozitatea care ne alimenteaza pasiunea, facand astfel fata provocarilor si prin angajamentul de a fi creativi, pilonii care stau la baza filozofiei si strategiei Sony vor continua sa serveasca la consolidarea si cresterea profitabilitatii companiei”, a declarat Kazuo Hirai, presedinte si CEO la Sony Corporation, in cadrul unei conferinte de presa sustinuta la CES Las Vegas.
Dintre produsele lansate la CES 2016, televizoarele Sony 4K Bravia pun accent pe calitatea imaginii si pe design, oferind o experienta de vizionare de ultima generatie. Gama de produse audio Sony, aflata in plina dezvoltare, le ofera utilizatorilor modalitati diferite de redare a muzicii, adaptate tuturor preferintelor, de la High-Resolution Audio („Hi-Res”) la extra bass. Cu ajutorul produselor din linia video digitala, e tot mai simplu sa surprinzi acele scene deosebite din natura, usor de ratat in alte conditii, si sa pastrezi amintiri ale celor mai importante momente din viata, cu un nivel de detalii ridicat. Si nu in ultimul rand, produsele care alcatuiesc conceptul Life Space UX se integreaza in spatiile de locuit si redefinesc modul in care experimentam divertismentul. Sony va lansa noi produse din toate aceste game pe parcursul lui 2016.
Cu noile televizoare 4K BRAVIA X93D Series, gigantul din „Tara visinilor infloriti” continua sa ofere imagini mult mai realiste si captivante, prin includerea suportului HDR (High Dynamic Range) in tehnologia 4K. HDR ofera cea mai buna calitate a imaginii disponibile in prezent, stabilind un nou standard de stralucire si apropiindu-se de imaginile reale, prin
contrastul puternic si reproducerea spectaculoasa a culorilor. Incepand cu acest an, modelele SONY BRAVIA vor purta noul logo 4K HDR, ca o garantie adusa utilizatorilor pentru televizoarele de ultima generatie in materie de imagine.
Noua serie de televizoare BRAVIA 4K LCD X93D este dotata cu tehnologie de iluminare Slim Backlight Drive dezvoltata de Sony la cele mai inalte standarde de calitate a imaginii. Slim Backlight Drive, in combinatie cu tehnologia X-tended Dynamic Range PRO, care imbunatateste contrastul, si cu display-ul TRILUMINOS, permit o luminozitate superioara, afisarea unui negru mai intens si a unei palete de culori mai stralucitoare.
Impreuna, cele trei tehnologii dezvaluie adevaratul potential al continutului 4K HDR, oferind in acelasi timp un televizor cu un design si mai subtire. Noua serie ofera o experienta intuitiva de vizionare si o interfata de utilizare specifica Sony.
SONY 4K HDR TV-X93D series Sony 4K HDR – You Tube
La standul de la CES 2016, expertii de la Sony Corporation au oferit o demonstratie de functionare a uneia dintre tehnologiile sale de varf, Backlight Master Drive, care creste si mai mult luminozitatea si contrastul, pentru a beneficia cu adevarat de toate atributele celor doua tehnologii, 4K si HDR. Sistemul Backlight Master Drive foloseste un numar secret de zone de luminozitate, despre care Sony sustine ca este superior oricarui televizor existent pe piata, reusind sa ofere imagini de o luminozitate de pana la 4000-nits si un nivel de negru cum mai intalnim doar la ecranele OLED. Televizorul 4K BRAVIA X93D va fi comercializat in varianta 55, 65 si 75 inch, incepand din primavara, la preturi inca necunoscute.
Specialistii de la firma din „Tara Soarelui-Rasare” au prezentat, in premiera planetara in cadrul unei conferinte de presa, aplicatia ULTRA dezvoltata de Sony Pictures Home Entertainment si care va fi lansata in cursul anului 2016 in SUA. Cu ajutorul ei, utilizatorii vor putea rula pe televizoarele BRAVIA filme si emisiuni in format 4K HDR din biblioteca digitala 4K, de peste 50 de titluri, puse la dispozitie de firma californiana din Culver City. „Pe baza ce am vazut la CES 2016, HDR are cel mai mare potential de a fi adoptat de consumatorii actuali, intrucat acestia nu vor doar mai multi pixeli, dar si de o calitate superioara”, a declarat Peter McEleny de la revista globala de calculatoare PC World.
Sony a adaugat trei produse seriei H.ear, care ofera o claritate incredibila High-Resolution Audio („Hi-Res Audio”) , urmand in acelasi timp tendintele din lumea fashion . Boxa H.ear go
[Sony H.ear On head phones.jpg(491 kB)]
este o boxa portabila Hi-Res wireless, in timp ce H.ear on Wireless NC si H.ear in Wireless sunt casti bluetooth care completeaza seria lansata anterior.
In plus fata de produsele Hi-Res Audio, Sony anunta si completarea unei game foarte indragita EXTRA BASS (XM), cu produse care ofera un sunet puternic si de inalta rezolutie, precum castile MDR-XB650BT, boxele wireless SRS-XB3 si SRS-XB2 si sistemul audio de
>mare putere GTX-XB7. O parte dintre produsele audio lansate la CES
beneficia si de o noua functie, Wireless Surround, care permite realizarea cu usurinta a unui home-theater Sony, prin conectarea wireless intre soundbar si boxele portabile.
Continuarea o gasiti aici.
Articol scris de Eugen-Constantin Rapa profesor asociat la Universitatea Tehnica “Gh.Asachi” Iasi
E-mail: ecrapa(at)gmail.com
Lasă un răspuns