Compania Chipotle Mexican Grill a anunțat recent că a reușit să detecteze într-un final malware-ul responsabil cu furtul de informații de pe cardurile clienților.
Totodată, pentru a-și repara cât mai bine greșeala, au creat o modalitate prin care clienții pot să verifice dacă restaurantul vizitat se numără printre cele ce prezentau această problemă.
„Programul malițios căuta diferite date în timp ce scana banda magnetică, iar respectivele informații erau redirecționate” – au afirmat purtatorii de cuvant Chipotle.
Presati de către The Verge, Chipotle au refuzat inițial să dea publicității numarul exact al restaurantelor afectate, însă au admis că majoritatea restaurantelor din multiple state precum Kansas, Missouri, Colorado și Ohio au fost afectate, precum și lanțul de restaurante denumit Pizzeria Locale.
Clienții păgubiți astfel pot contacta imediat poliția sau Federal Trade Commission, pentru o stopare rapidă a malware-ului, după cum pot solicita și înghețarea contului bancar, pentru a preveni furturile electronice.
Sursa: theverge.com
Lasă un răspuns