În ultimele câteva luni, BMW a fost subiectul unei investigații efectuate de guvernul sud-coreean în legătură cu incendiile cauzate de motoare și a pericolelor clare pe care le prezintă acestea din urmă.
Deoarece răspunsul companiei BMW la acuzații nu a fost considerat potrivit, Ministerul de Transport al Coreei de Sud va cere acum procurorilor să investigheze producătorul de automobile în legătură cu incendiile și chemările în service întârziate.
În plus, Coreea de Sud a amendat BMW cu suma de 10 milioane de dolari pentru rechemările în service amânate, care au afectat 22.670 de vehicule.
Anchetatorii coreeni au lucrat din august anul trecut la acest caz și au descoperit de atunci defecțiuni ale motorului care pot cauza scurgerea lichidului de răcire, generând astfel un incendiu al motorului. Până în prezent, în 2018, au fost raportate 40 de cazuri de incendii la motoarele BMW.
Bloomberg subliniază că BMW a rechemat 1,6 milioane de vehicule la nivel global cu această problemă specifică, dar, evident acțiunea, nu a fost suficient de bună pentru guvernul coreean. Divizia coreeană de la BMW și-a cerut scuze pentru tot ce s-a întâmplat, și de asemenea, guvernul coreean a fost de acord să colaboreze cu ei în cadrul investigației.
Echipa de investigație a Coreei de Sud susține că a găsit o eroare în proiectarea unității de recirculare a gazelor de eșapament (EGR), care a dus la declanșarea incendiilor. BMW, totuși, neagă orice defect de design și afirmă că a rechemat vehiculele afectate conform legii.
„Ne-am angajat în măsuri de rechemare fără a ezita în momentul în care cauza principală a incendiilor a fost confirmată”, a spus divizia BMW coreeană.
Totuși, aceste incendii nu au cauzat răniri sau decese, iar BMW susține că problema poate fi rezolvată prin simpla schimbare a hardware-ului defect. Primele incendii ale motoarelor au fost raportate în mai 2017 și au afectat de atunci 65 de modele diferite, inclusiv variantele diesel ale celei mai recente generații din Seria 5.
Bloomberg a subliniat, că rata incendiilor la modelele noi BMW a fost de 0,14% în Coreea de Sud, 0,19% în Germania și 0,17% în Marea Britanie.
Dar de ce este Coreea de Sud cu moț și a luat o poziție atât de dură față de BMW, în timp ce alte țări, încă nu au făcut-o? Unele teorii ar putea fi parțial legate de faptul că BMW, precum și alte companii germane de automobile, au înregistrat câștiguri din vânzări în Coreea de Sud în ultimii ani, o țară dominată de branduri autohtone – în special Hyundai.
Acum că, Coreea de Sud are acorduri de schimb comercial liber cu UE și SUA, Hyundai și alții trebuie să se confrunte cu un aflux de noi concurenți.
Sursa: carbuzz.com
Lasă un răspuns