Bateria V8 de la motocicleta Curtiss alimentează un motor de 217 CP

Curtiss Motorcycles a fost pe val cu modele inovatoare de motociclete electrice. Acum au lansat o versiune mult mai sexy a motocicletei electrice ZEUS 2020 având o baterie ce imită un motor V8.  

Curtiss Motorcycles a fost cunoscut anterior ca și Confederate Motorcycles. După rebranding și trecerea la motociclete electrice în 2017, compania a lansat o serie de modele prototip învăluind motocicleta lor electrică Zeus.

Prototipul original a câștigat imediat laude și premii după prezentarea lui în 2018.

De atunci, Curtiss a lansat o serie de actualizări și modificări de proiectare, pentru a optimiza motocicleta înainte de ajunge în producția de serie.

La sfârșitul anului trecut, compania a împărțit lumea motocicletelor electrice prin lansarea conceptului cu bateria V8. În timp ce unii au lăudat designul deosebit, alții erau deranjați de o „revenire” la epoca motocicletelor cu motoare termice.

Iată cum explică forma lui Curtiss, designerul Jordan Cornille:

„Cu celulele dispuse în interiorul a opt cilindri configurate într-un model radiant „V”, nu numai că suntem capabili să atingem limbajul iconic al unui motor V8, dar suntem, capabili să obținem o eficiență maximă de răcire a bateriei. În acest caz, nu există niciun compromis între formă și funcție. „

Cei opt cilindri dețin o baterie de 16,8 kWh, ceea ce reprezintă o capacitate mai mare decât cele mai multe motociclete electrice. Fără accesorii sau pachete add-on, cea mai mare baterie a lui Zero are în prezent 14,4 kWh.

Desigur, având un motor de 217 CP (160 kW), motocicleta electrică Zeus va avea nevoie de o baterie cu o capacitate generoasă. Prin comparație, ultima „mașină de luptă” electrică cu două roți SR/F de la Zero are doar jumătate din puterea motorului de la Zeus V8 2020.

Curtiss inițial folosea motoare de la Zero într-o configurație duală pe Zeus, dar în cele din urmă a trecut la un motor propriu-zis Yasa P400 R.

Curtiss Zeus V8 este programat să intre în producție anul viitor. Iar prețului lui va fi unul exorbitant pentru două roți – 75.000 de dolari. Ați putea cumpăra două motociclete electrice Harley-Davidson LiveWire la prețul respectiv și mai rămâne suficient de mult pentru motocicletă electrică Lightning Strike care se deplasează cu 241 km/h.

Zeus poate părea scump … dar chiar este. Dar cel puțin veți obține o motocicletă extrem de unică pentru monetarul respectiv. Suspensia față este o furcă din aluminiu cu ochi de prindere, șasiul este un cadru tubular din titan/crom sudat manual, cu fuziune de aluminiu prelucrat 6061, iar roțile sunt din fibră de carbon.

Sursa: electrek.co

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.