Compania Aluterm Group a generat în 2015 o cifră de afaceri de 22,413,865 RON, producând o creștede 22,8% fată de 2014.
Creșterea se datorează atât încheierii de parteneriate cu furnizori europeni de prestigiu (a diversificării gamei de produse) cât şi creşterii competitivităţii capitalului uman.
Aluterm Group a încheiat la finele anului 2015, cu succes, un proiect de promovare şi accesare de noi pieţe, finanţat în proporţie de 70% prin fonduri europene (“Creşterea competitivităţii ALUTERM GROUP S.R.L. prin accesul pe noi pieţe şi internaţionalizare’’ – proiect cofinanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională).
Proiectul s-a întins din septembrie 2014, până în noiembrie 2015, şi a presupus participarea Aluterm Group la 15 târguri internaţionale, organizate în România şi în Republica Moldova. Acest proiect a ajutat la creşterea notorietăţii de brand şi la încheierea de noi parteneriate. Impactul proiectului este previzionat pe termen mediu.
“Credem cu tărie că reculul se va simţi şi în anul acesta şi parte din creşterea previzionată o aşteptăm ca rezultat al activităţilor desfăşurate în cadrul proiectului.” Andreea Strugaru, Managing Partner Aluterm Group
Aluterm Group este o companie cu capital integral românesc, cu sediul central în oraşul Cluj-Napoca, deţinând o reţea naţională de puncte de lucru (Bucureşti, Bacău, Timişoara). Aluterm Group are în prezent 3 divizii (Siatec, Makroplast, Parkomatic), oferind din 1993 soluţii în piaţa construcţiilor.
Sursa: comunicatedepresa.ro
Lasă un răspuns