Recunosc ca, in general, produsele Phillips reprezinta calitatea pe termen lung de care ai nevoie in orice gospodarie.Sunt convins ca aproape fiecare familie detine cel putin un produs casnic Phillips.
Ultima data cand am utilizat aspiratorul Philips, am constat ca s-a rupt furtunul care face legatura intre aspirator si telescop. Acest accesoriu a rezistat destul de mult avand in vedere ca folosesc aspiratorul de mai bine de 4 ani, cu o medie de utilizare de cel putin doua ori pe saptamana.
Aspiratorul Philips este unul fara sac, fiind un produs rentabil din acest punct de vedere. Cautand pe site-ul Philips Romania un service apropiat in zona in care locuiesc am constatat ca nu exista aceasta informatie. Le-am trimis un e-mail celor de la Philips Romania care au raspuns destul de prompt si mi-au indicat numarul de telefon al unui service din zona mea.
Ajuns la service autorizat Philips…
Dupa ce am aflat adresa celor de la service, am observat ca au un program destul de strict, ceea ce nu imi permitea sa ajung la ei dupa orele de servici, cu toate acestea am facut un efort, mi-am luat o ora libera intr-o zi, am ajuns la ei si am dat comanda pentru furtunul Philips. Cei de la service mi-au cerut modelul aspiratorului si un avans de 20 lei, avans pentru care nu am primit nicio chitanta, niciun document care sa ateste ca am inaintat comanda si ca am platit avansul. Persoana de la service a mentionat ca nu are cum sa-mi intocmeasca un document de avans, pentru ca este imposibil din punct de vedere contabil, iar daca produsul nu ajunge si nu-l poate livra nu o sa poata sa imi restituie avansul. Interesant, nu? Nu sunt contabil, dar pentru orice suma platita in avans catre un SRL, trebuie sa existe un document justificativ. Trecand peste acest impediment, service-ul imi spune ca furtunul de care am nevoie la aspirator va ajunge in 3 saptamani. Au trecut aproape 3 saptamani si inca produsul nu a ajuns. Asadar, daca ai nevoie de un accesoriu Phillips pregatestete sa induri multe saptamani pana vei intra in posesia lui, pe langa faptul ca este posibil sa patesti ca si mine, sa nu primesti nicio dovada ca ai lasat vreun avans. Dar voi reveni cu detalii dupa ce voi primi accesoriul Phillips, de care am mare nevoie ca sa pot utiliza in conditii normale aspiratorul.
Lasă un răspuns