Putem vorbi de 2 tipuri de paradoxuri: website-ul, magazinul online cu un trafic bun, dar care nu vinde pe masura volumului de vizitatori pe care il are SAU de site-uri de prezentare sau comert electronic ce nu se pot mandri cu un trafic spectaculos dar care au un procent al conversiilor foarte ridicat.
Cauzele pot fi multe si variate, insa unul dintre ele – foarte important – este atragerea si fidelizarea vizitatorului si prin altceva, pe langa lista de produse si preturi.
O rubrica de stiri sau sfaturi utile ori un blog atasat unui magazin online ii convinge pe vizitatori ca sunteti in permanenta la curent cu ultimele noutati in domeniu, ca va pricepeti foarte bine la ceea ce faceti si ca le puteti da sfaturi pentru folosirea produselor sau recomandari avizate in ce priveste alegerea unui produs sau a unui serviciu.
Articolele de blog care ii conving pe vizitatori ca au ajuns pe un blog bine informat si onest ii incurajeaza, de asemenea, sa cumpere produsul cautat din magazinul dumneavoastra.
Despre ce scriem in blogul unui magazin online ?
Aticolele de tipul « Cum sa …. ? » sunt cele mai apreciate, daca prezinta exemple concrete, experiente ale utilizarii unor tipuri de produse, cu argumente pro si contra.
Diferentele in aparenta minore intre unele produse prezentate in magazinul online si care au specificatii tehnice foarte putin diferite, insa importante in utilizarea adecvata a produselor respective, ii ajuta pe cumparatori sa aleaga exact ceea ce e bun si util pentru ei.
Despre ce NU scriem in blogul unui magazin online ?
NU folositi blogul pentru a « lauda » produsele sau serviciile pe care le comercializati prin magazinul online, nu scrieti articole fara legatura cu domeniul de interes sau informatii care nu mai sunt de actualitate, preluate din alte surse si adunate in calupuri de text doar pentru ca … e bine sa aveti un blog.
CUM scriem in blogul unui magazin online
Nu neglijati structura aerisita a articolelor publicate pe blog, stilul concis si limpede. Nu uitati ca aceste pagini vor fi accesate si de pe smartphone, tableta sau Ipad iar un text stufos, fara paragrafe delimitate, cu nenumarate linkuri sau poze, vor fi greu de urmarit si vor determina cititorul sa abandoneze lectura.
Lasă un răspuns