Noul Golf R pune la dispoziţie performanţele unui „Ferrari”, într-o „simplă maşină de serie”. Comparativ, preţul unui Golf R, este cu cel puţin „70%” mai mic decât al unui Ferrari. Dar toate acestea sunt doar câteva presupuneri, pentru că Volkswagen nu a anunţat preţul noului Golf R, însă, acesta este cel mai puternic „Golf GTI” de serie din istoria mărcii Volkswagen.
Performanţele sunt de invidiat.Noul Golf R are o putere de doar 300 CP, şi cu toate acestea este capabil cu ajutorul cutiei DSG să atingă 100 km/h în doar 4,9 secunde. Demn de menţionat este faptul că motorul are doar 2 litri! La această performanţă nu ştiu ce ţi-ai putea dori mai mult de la un „simplu” Golf.
Consumul s-a redus cu 18%
Consumul de combustibil s-a redus cu 18% faţă de modelul R precedent, astfel noul Golf R (DSG) consumă în medie 6,9 litri pentru 100 km. Viteza maximă a fost limitată, la 250 km/h, dar cum românul este inventiv sunt sigur că va scăpa de această piedică! Deşi poliţia stă cu radarul destul de des, pentru că bugetul nu mai are bani, nu ştiu dacă va merita să te rişti să depăşeşti 170 km/h pe autostradă, şi să îţi angajezi ulterior şi sofer?
Tracţiunea lui Golf R este integrală
Tracţiunea lui Golf R este integrală, aşadar nu trebuie să îţi faci griji că o să ai probleme în diferite anotimpuri! Este echipat cu jante pe 18 inci, faruri bi-xenon, lumini de zi cu LED-uri cu un nou design, însă la interior cu tot luxul pe care o să-l descoperiţi cât şi aerul sportiv, am găsit doar un sistem audio cu radio-CD probabil ca şi dotare standard.
Cel puţin pentru anul 2014 Volkswagen ar trebui să realizeze că CD-ul este demodat, şi nu mai are ce căuta intr-un vehicul aşa de modern. Eu aş fi propus cel puţin un sistem audio cu USB şi slot pentru cardul SD pentru citirea fişierelor mp3. Sunt mult mai practice şi mult mai uzuale pentru acest deceniu! Sau numai mie mi se pare că CD-ul şi-a dat duhul?
Lasă un răspuns