Sistem POS ieftin – configurarea şi construcţia lui

sistem pos ieftin

În loc să plătești 7000 de lei pentru un sistem POS,  plătește pentru hardware doar 900 lei și folosește un sistem POS cu un ERP complet inclus, la doar 1 leu pe zi!

Orice afacere care implică zilnic peste 10 clienţi necesită un dispozitiv POS pentru a elimina greşelile umane. Şi de aici a pornit şi ideea “construirii” unui sistem POS cu o interfaţă modernă şi foarte intuitivă.

Dar pentru că un POS modern şi nou are un preţ de cel puţin 3000 lei cu TVA fără software, am considerat că trebuie să găsesc şi o alternativă ieftină care să permită oricarui magazin, indiferent cât de mic sau cat de mare este acesta, să o implementeze. În general un magazin de mici dimensiuni care are până în 50 de clienţi zilnic nu intenţionează să investească sume enorme într-un sistem POS, dar cu toate acestea şi-ar dori să achiziţioneze un program care gestionează stocurile, vânzările, rapoartele de vânzări, contabilitatea, comenzile etc. la un cost minim! Astfel, articolul va oferi o soluţie rezonabilă din punct de vedere al costului, atât pentru POS, cât şi pentru o soluţie software destinată POS-ului.

Daca aveţi deja un sistem POS, puteţi folosi hardware-ul Dvs existent pentru POS expertAccounts si magazinul e conectat la sistemul ERP de la sediu, fără nicio investiţie.

Ce este un sistem POS?

Înainte de a porni pe această cărare, să vedem ce este un sistem POS? Fără să vă daţi seama până acum, aţi avut ocazia să vedeţi numeroase sisteme POS dacă aţi trecut pragurile unui magazin într-un mall sau centru comercial. Iar dacă aţi ajuns aici este evident că aveţi un magazin sau planul dvs. este să vă deschideţi unul pentru vânzarea cu amănuntul. Sistemul POS este interfaţa completă de vânzare pentru unitaţile de vânzare cu amânuntul.

La modul general, vorbim despre un monitor tactil, cititor de coduri de bare şi o imprimantă fiscala sau o casă de marcat care poate fi mai ieftină. Acum că am lamurit în mare partea fizica (hardware), trebuie să discutam şi ce se ascunde în spatele acesteia. De obicei există un program instalat în “POS” sau pe un calculator asemănător lui, care gestionează cititorul de coduri de bare, gestiunea produselor, calculează valoarea produselor achiziţionate de client etc. şi în final imprimă bonul fiscal şi factura după caz. Mă opresc aici şi nu intru în detalii pentru a putea trece la fapte, care vă interesează cel mai mult.

Rolul sistem-ului POS?

Rolul lui este să vă sprijine să efectuaţi rapid şi corect vanzarile. Vă ajută să vă construiti imaginea de magazin PREMIUM. Practic elimină greşelile umane, iar dvs. ca şi administrator puteţi să controlaţi în timp real tot ce se întâmplă/înregistrează pe acel sistem POS, cu aplicaţia cloud expertAccounts.

Cum construim fizic un sistem POS?

După cum am observat, pentru a avea propriul POS avem nevoie de 4 elemente si anume: ecran tactil (touchscreen), un calculator, o imprimantă fiscala sau o casă de marcat şi un cititor de coduri de bare. Un calculator ieftin îl putem achiziţiona la “refurbished” cu aproximativ 200 lei. Monitorul tactil se poate cumpăra cu 400 lei. Scannerul de coduri de bare “second hand” costă cca. 90 lei. Imprimanta termica la mâna a doua costă cca. 250 lei. Opţional sertarul de bani costă cca. 220 lei nou. Alternativa imprimantei termice este o casă de marcat cu sertar de bani pe care o aveţi deja în magazin si care la mâna a doua costă cca. 300 lei.

Aşadar în total ajungem la un cost de 940 lei, fără sertarul de bani. Practic POS-ul nostru costă 940 lei faţă de 2500 lei, cat ar costa unul modern şi nou. Realizăm astfel o economie de cel putin 1500 lei.

Ce implică configurarea software a unui POS?

In general, un program pentru POS include de la caz la caz mai multe module, generare de rapoarte, fidelizarea clienţilor, rapoarte etc. Ca să poată opera, programul are nevoie si de un sistem de operare Windows (licență). Toate acestea împreuna depăşesc în unele cazuri 2000 lei, şi aceste programe se actualizează şi se adaptează la legislație cu greutate (necesitând intervenţia de specialitate), iar de multe ori există costuri ascunse.

Alternativa expertAccounts este mai accesibila, si oferă GRATUIT în pachetul de baza:

– Gestiune stocuri (distribuţie, retail, producţie);
– Contabilitate;
– Analiză financiară;
– Mijloace fixe;
– Salarizare -15 salariaţi;
– Software complet pentru POS online/offline;
– Actualizare software continuă, fără intervenţia operatorului
– Suport tehnic gratuit pentru întrebări despre utilizare, erori de funcţionare şi actualizare la legislaţie

Aşadar nu numai ca veţi putea să operati pe POS chitanţe şi facturi, ci veţi beneficia în spate şi de o platformă software puternică, în care puteţi gestiona stocurile, mijloacele fixe, contabilitatea şi salarizarea. Iar toate acestea se pot accesa online şi de pe tableta, smartphone sau laptop. De asemenea modul de operare cu POS-ul se poate desfasura în mai multe variante: Online, cu scădere din stoc în timp real sau la sfarşit de tură. Offline (fără trafic Internet) cu scadere stoc la sfarşit de tură sau la sincronizare. Soluţia funcţionează foarte bine şi în restaurante sau baruri (HORECA) pentru că, permite vânzarea de produse preparate cu scăderea ingredientelor la sfarşitul zilei.

Caracteristici POS expertAccounts:

– Funcționează online si offline – ideal pentru o reţea su lanţ de magazine
– Integrat cu un sistem flexibil de carduri de fidelizare (opţional)

Retail :
– Cataloage promoţii valabile pentru o perioada de timp,
– Promoții de tip N+1 gratis,
– Afișaj client,
– Control monetar pe casier,
– Emitere factura doar pe baza codului fiscal al clientului (datele clientului se preiau automat de la Min. Finanțelor, daca el nu exista in baza de date).

HoReCa (bar/restaurant) :
– Note de plata, pe ospătari și mese
– Butoane PLU pentru utilizare touchscreen,
– Generare automata consumuri conform reţetă

Aşadar pe lângă un Sistem POS performant, veţi şi beneficia „în spate” de o platformă software puternică, în care puteţi gestiona stocurile, facturarea, mijloacele fixe, contabilitatea şi salarizarea.

Iar toate acestea se pot accesa online şi de pe tableta sau laptop pentru a ştii în timp real cine vă datorează bani sau la cine aveţi datorii.

POS-ul poate funcționa în mai multe variante: Online, cu scădere din stoc în timp real sau la sfârșit de tură. Offline (fără trafic Internet) cu scădere stoc la sfârşit de tură sau la sincronizare. Soluţia este ideală pentru restaurante sau baruri (HORECA) pentru că permite vânzarea de produse preparate cu scăderea automata a ingredientelor la sfârşitul zilei.

Pentru a vedea cum funcționează, accesați DEMO expertAccounts POS, apoi alegeţi gestiunea Magazin1.

 

Costuri?

  • Pentru un POS oarecare, „tradiţional” :

Să ne readucem aminte cum am pornit. Pentru un sistem POS modern trebuie să scoateţi din buzunarul companiei dvs. cel puţin 3000 lei. Pentru a gestiona acel POS cu un software oarecare, care dispune de puţine avantaje trebuie să plătiţi 2000 lei, la care trebuie să adaugaţi şi costurile de implementare. Total 5000 lei + cca. 500 lei costurile de implementare.

  • Alternativa expertAccounts.com este una inteligentă şi integrată cu contabilitatea şi gestiunea:

În primul rand aţi observat că achiziţia sistemului POS (cele 4 elemente descrise mai sus) ajung la 940 lei şi nu depinde strict de un anume dispozitiv POS “all-in-one”. Practic nu sunteţi obligat să cumpăraţi un sistem POS cu un program dedicat pentru acesta.

După care, pentru aplicaţia expertAccounts, va creaţi GRATUIT un cont aici şi vă puteţi apuca de treabă. De ce? Pentru că nu trebuie să plătiți nimic. Aplicaţia este gratuită în primele 30 de zile şi se pot importa datele dvs. din programul anterior. După trecerea celor 30 de zile aveţi o cheltuială lunară minimă începând de la 30 de lei.

În concluzie, ca să dispuneţi de expertAccounts POS cu o aplicaţie ERP puternică în spate, vă costă 940 lei pentru hardware, iar pentru software, în primele 30 de zile nu platiţi nimic, şi ulterior platiţi un abonament de la 1 leu pe zi! 

În plus, multe sisteme POS care costă peste 6000 lei, realizează doar vânzări POS, şi nu ofera ERP in back-office ca şi expertAccounts.

 

8 comentarii

  1. Buna ziua
    Suntem o firma nou infiintata si am dori sa dechidem un magazin alimenta cu o suprafata de aprox de 30m2.Va rog sa-mi faceti o oferta avantajoasa cu tot ce trebuie pt a deschide acest magazin.
    Cu respect
    Ionela Stefanescu

  2. Buna ziua.

    In primul rand, va multumesc pentru interesul acordat.

    Necesarul pentru a va desfasura activitatea este urmatorul:
    1. Aplicatia expertAccounts (de la 1 leu/zi/utilizator)
    2. Monitor (aproximativ 200 RON)
    3. Scanner (varianta de conectare cu cablu PS2) (aproximativ 180 RON)
    4. Casa de marcat (aproximativ 550 RON)
    5. Calculator (aproximativ 300 RON)
    Pentru o oferta exacta am nevoie de informatii suplimentare. Va rog sa ma contactati la numarul de telefon: 0728 555 555 sau sa imi lasati datele dumneavoastra de contact.

  3. Buna ziua am un magazin general.este societate familiara asi dori sa imi spuneti detalii despre un Sistem POS complet cu touch-screen.ce cost,va multumesc !

  4. am o societate care face intermedieri diverse cu sediul in afara tarii dar lucrez foarte mult in Romania si in Europa in sector cerelale, animale vii, si reziduuri reciclabile unde platile se fac pe loc si la incarcare. Sunt interesat sa cumpar un aparat care sa poata citi cardul cumparatorului, in vederea efectuarii platilor imediat, in sistem on line si chiar pentru cand nu am retea de internet ( uneori locurile de achizitie sunt pe munte) off line

  5. revin : am o societate cu sediul in afara tarii care intermediaza afaceri cu cereale, animale vii si materiale reciclabile. Toate aceste afaceri necesita plata pe loc sau la incarcare motiv pentru care am nevoie de un aparat portabil care sa efectueze platile in baza cardului clientului imediat acolo unde este retea de internet dar si acolo unde nu este retea

  6. Buna ziua . Dorim sa deschidem o agropensiune si avem nevoie de un sistem de casa de marcat cu touchscreen si POS pentru activitatea de bar si restaurant , dar si pentru cazare .
    Asteptam oferta dvs pentru activitatea noastra .
    Va multumim .

  7. Buna ziua. Avem un restaurant tip fast food. Dorim sa achizitionam si noi un sistem pos. Va rog sa ne ajutati cu ce ne trebuie pentru un astfel de restaurant. Daca puteti sa ma contactati la nr de telefon 0742204105.
    Va multumim.

  8. BUNA ZIUA
    Cum se poate intra in posesia celor 3-4 elemente de hard (ecranul tactil,pc ul, cititorul de cod bare)?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.