Scandalul Dieselgate a încurcat producătorul auto german în mai multe feluri. În această săptămână, însă, Comisia Federală a Comerțului (FTC) a emis un comunicat de presă în care a declarat că, Volkswagen a plătit cu succes mai mult de 9,5 miliarde de dolari în compensații clienților care au achiziționat vehiculele „diesel curate” – VW datorită unei campanii publicitare.
Comisia a anunțat că atât Volkswagen, cât și Porsche au rambursat un total de peste 9,5 miliarde de dolari clienților. Cei care au achiziționat vehicule „Clean Diesel” de la VW sau Porsche au primit două opțiuni de rambursare: returnarea mașinii către producător în schimbul unei compensații sau modificarea autovehiculului pentru a respecta normele pentru un aer curat instituite de Agenția de Protecție a Mediului.
Raportul comisiei indică faptul că mai mult de 86 la sută dintre victime au ales să-și returneze vehiculele printr-o rambursare sau terminarea leasingului.
Comisia Federală a depus raportul final la Curtea de District a Statelor Unite ale Americii pentru Districtul de Nord din California.
„Cel mai important, ordinele Comisiei Federale și decontările legate de clasa privată au asigurat remedii suficiente pentru a compensa pe deplin consumatorii”, a declarat FTC în raportul său, care a fost lansat pe 27 iulie.
În 2015, Volkswagen Auto Group a admis instalarea unui software secret și dispozitive de înșelăciune, în peste 550.000 de vehicule. Aceste dispozitive au fost utilizate în vehiculele diesel ale companiei, care sunt printre cele mai populare autovehicule din lume. Multe modele VW folosesc o injecție directă TDI, care utilizează sisteme de injecție directă de combustibil. Mulți proprietari raportează că economia de combustibil este mai bună cu modelele TDI.
Cu toate acestea, unele dintre aceste vehicule testate nu ar fi ajuns niciodată pe drum dacă compania nu ar fi instalat dispozitivele care păcălesc testele oficiale. După ce Agenția pentru Protecția Mediului a observat că a fost încălcată Legea privind aerul curat, a început o anchetă. Apoi, EPA a descoperit că, compania auto germană a instalat în mod deliberat dispozitive de înșelătorie pentru ca vehiculele care emiteau de până la 40 de ori numărul de oxizi de azot în aer, să treacă testele oficiale.
În ciuda circumstanțelor economice dure, FTC a indicat că Volkswagen a gestionat în mod corespunzător înțelegerile prin „gestionarea eficientă a procesului de soluționare”.
De la soluționare, Volkswagen a făcut tot posibilul să uite de scandal. Constructorul german a făcut progrese semnificative în dezvoltarea unei serii de modele electrice, începând cu ID.3, care va livrat mai târziu în această vară, a adăugat compania.
Volkswagen a început, de asemenea, tranziția mai multor fabrici germane pentru a începe construcția de mașini electrice. Având în vedere sustenabilitatea, Volkswagen și-a plătit penalitățile și va căuta să ajute lumea să rezolve criza climatică cu o mașină la un moment dat.
Sursa: teslarati.com
Lasă un răspuns