Pe măsură ce producătorii cu prestigiu lansează automobile electrice noi, consumatorii au numai de câștigat.
Pe piață apar tot mai multe opțiuni „electrice” pentru cumpărătorii de mașini ceea ce este cu siguranță o direcție bună pentru clienți, dar și pentru mediu. Nici nu este de mirare că, Consumer Reports primește cu brațele deschise noii participanți electrici, de la „Audi, Jaguar, Porsche, Hyundai, Kia și chiar modelele viitoare de la BMW, Mercedes, Volkswagen, Volvo și Mustang Mach-E Ford”.
Era firesc ca tot mai mulți producători auto să lanseze mașini electrice care să ofere opțiuni mai viabile. Însă, mulți producători au căzut în capcană. Producătorii cu vechime au probleme când trebuie să țină pasul cu Tesla. „Tesla este absolut lider”, spune Jake Fisher, directorul principal de la Consumer Reports. „De-a lungul anilor, au adus mai multe modificări la motoarele și la bateriile lor și acesta este un aspect continuu pe care îl fac”.
„Concurenții companiei din California se apropie de capacitățiile bateriilor Tesla, dar nu reușesc să transforme acest lucru într-o autonomie mai bună. Audi E-Tron vine cu o baterie de 95 kW, aproape de cei 100 kWh a modelului de top Tesla Model X. Dar autonomia de 204 mile a lui E-tron reprezintă doar 62% din autonomia Modelului X (328 mile). Porsche Taycan vine cu un pachet de baterii de 93 kW, dar se poate deplasa doar 201 mile , comparativ cu 373 mile care sunt facilitați deModelul S „, adaugă Consumer Reports. Elon Musk a spus recent că Modelul S, are acum o autonomie evaluată de EPA la peste 390 mile.
„Cei de la Tesla sunt capabili să obțină mai mulți kilometri din fiecare kilowatt-oră”, spune Sam Abuelsamid, un analist în tehnologia auto. „Ei au demonstrat direcția mașinilor electrice”. El a observat că, Tesla utilizează programe software care maximizează regenerarea energiei și minimizează pierderea energiei.
Potrivit C.R., „Tesla nu produce doar baterii mai bune, având densitate energetică mai mare, dar maximizează eficiența prin aerodinamică, reduce greutatea și rafinează echipamentele. Folosesc chiar și un alt tip de cip care optimizează transferul de energie. În cadrul sistemelor electrice ale vehiculelor lor, toate au un consum mai mic de energie și asigură o încărcare mai rapidă pentru clienți. „
Și nu uitați de vasta rețea Supercharger în proprietatea Tesla. C.R. concluzionează: „Tesla continuă să se concentreze pe reducerea anxietății a autonomiei, chiar dacă concurenții subliniază alte atribute în deplasarea mașinilor. Și subliniază că atracția mașinilor sale se bazează pe mai mult pe performanța mărcii, decât pe carisma lui Elon Musk”.
Sursa: insideevs.com
Lasă un răspuns