Foarte derutant pentru un șofer – Audi-ul lui electric îi cere schimbarea uleiului după 16.000 de km!

Audi este un producător cu o tradiție imensă, când vine vorba de Quattro și este prima companie care a redefinit sistemul de iluminat la mașini prin introducerea LED-urilor, însă în ceea ce privește mașinile electrice, germanii de la Ingolstadt rămân după Tesla.

Chiar dacă nu este primul lor VE (vehicul electric), e-tron este primul VE al companiei destinat producției de serie. Audi, oferă două versiuni 50 și 55 – care dispun de tracțiune integrală asigurată de două motoare.

Un vehicul electric necesită reparații care este destul de simple, spre deosebire de un automobil cu combustie internă. Lista de verificare a întreținerii de 10.000 de mile ori 16.000 km a lui e-tron include lucruri precum: frânele, bateria, anvelopele, lamele ștergătoarelor, diverse piese de la suspensie și toată „simfonia armonică”.

Carey Trost, un proprietar de Audi e-tron, a trimis publicației online Electrek o imagine cu bordul mașinii lui care îl atenționează cu privire la service-ului programat, citind: „schimbarea uleiului și inspecția în 200 de mile”.

Această informare poate fi atribuită dezvoltatorilor de software care au programat notificarea serviciului, copiind și lipind mesajul de la un Audi cu combustie internă. Trost a spus publicației: „că este sigur, că dealerul îi va percepe cel puțin 500 de dolari doar pentru ca dezinformarea să înceteze să apară de fiecare dată când intră în vehicul.”

Pe baza răspunsurilor a 57.286 de proprietari și utilizatori de vehicule Audi cu vechime din 2016 până în 2018, chestionarul realizat de J.D. Power Power 2019 listează Audi sub Mercedes-Benz, Infiniti, Cadillac, Lexus și Porsche. Dacă ați intrat vreodată la un dealer Audi din Statele Unite, atunci veți înțelege de ce satisfacția clienților nu este tocmai bună.

Proprietarii de e-tron din Europa au raportat și ei mesaje privind schimbarea uleiului, ceea ce arată că software-ul în cauză este distribuit și la modelele din SUA, cât și din Europa. Pe de altă parte, Trost susține că și-a dat seama de motivul întreținerii la 10.000 de mile. „Este o cerință veche de la mașinile pe benzină, pe care au transferat-o la electrice în mod implicit, astfel încât, dealerii Audi să poată câștiga bani din service, chiar dacă nu este nevoie de vreun serviciu.”

Sursa: autoevolution.com

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.