Mojo Vision pregătește lentile de contact cu realitate augmentată

Startup-ul Mojo Vision dezvoltă realitatea augmentată sau AR, direct în lentile de contact.

Terți utilizatori nu au avut șansa de a-l purta sau de a încerca tehnologia propusă de Mojo, dar Dean Takahashi de la Venture Beat a văzut un prototip și demonstrații ale tehnologiei incorporate.

Mojo Lens se bazează pe o serie de tehnologii care se unesc. Poate cea mai importantă componentă este afișarea AR care proiectează imagini pe retina ochilui. Ecranul este dimensiunea unui bob de nisip – ceea ce ar putea părea un lucru dureros pe care să-l ai în ochi, dacă nu ar fi fost încorporat în contururile netede ale unei lentile.

Ecranul Mojo utilizează tehnologia MicroLED și este poziționat direct în fața pupilei, astfel încât să poată proiecta și focaliza, pentru a oferi în cele din urmă informații AR pe cea mai receptivă porțiune a ochiului.

Ecranul MicroLED are 70.000 pixeli (un afișaj 320×240 pixeli), iar cei 0,5 mm livrează 14.000 ppi. O altă caracteristică importantă a MicroLED-ului este că tehnologia utilizează foarte puțină energie, consumând doar 10 la sută din energia unui LED obișnuit. În plus, poate furniza de 5x până la 10x mai multă lumină în comparație cu alternativele OLED.

Pe lângă toate acestea, lentila cu realitate augmentată mai integrează: procesor ARM cu un singur nucleu; senzor de imagine; baterie solidă minusculă, în interiorul obiectivului; bateria poate alimenta lentila toată ziua și poate fi reîncărcată folosind ceva similar, ca și în cazul Apple Airpods.

Obiectivul are un design rigid, permeabil la gaz, și se aplică pe zona albă a ochiului, nu pe cornee. Versiunile ulterioare vor adăuga un senzor de urmărire a ochilor, un cip de comunicații și ar putea fi alimentate de un alt element care poate fi conectat la Internet.

Deși dezvoltarea hardware-ului de mai sus este esențială, este nevoie de programe inteligente pentru a profita la maxim de lentila de contact AR. Mojo a prezentat lentilele folosind tehnologia actuală precum HMD-urile, astfel încât utilizatorii să știe la ce să se aștepte.

Serviciile de urgență, cele industriale și agențiile guvernamentale sunt probabil printre primii clienți Mojo Lens, dar se așteaptă să fie lansate și pe alte segmente piață, cum ar fi asistența medicală – ajutând persoanele cu deficiențe de vedere – și, eventual, consumatorii în următorii ani.

Sursa: hexus.net

1 comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.