În ciuda faptului că, PR-ul de la Nissan nu depune prea mult efort, noul LEAf se vinde bine.
În fapt, în Europa, au existat mai mult de 37.000 de comenzi în ultimile 8 luni. Recent, Nissan a subliniat recent că există „o nouă mașină Nissan LEAF care se comercializeaza la fiecare 10 minute în Europa”. Peste 100.000 de Nissan-uri LEAF și-au găsit propietarii în doar două săptămâni.
„La nivel global, s-au vândut mai mult de 320.000 de LEAF-uri, devenind cea mai vândută mașină electrică din lume”, spune un reprezentant Nissan.
LEAF are mai multe avantaje, printre care vine la un preț competitiv, are o autonomie de 240 km vs. cca. 100 km cât oferea primul LEAF.
De asemenea, este primul model în Europa care asigură tehnologiile ProPILOT și ProPILOT Park, care sunt asemănătoare pilotului automat de la Tesla, ce oferă un mod semi-autonom de conducere.
„Clienții europeni Leaf au parcurs peste 2 miliarde de km salvând astfel 300.000 de tone CO2”, a adaugat un reprezentat Nissan. „De asemenea, rata de satisfactie a fost de 92% – mai mult ca la orice alt model Nissan”.
Sursa: cleantechnica.com
Lasă un răspuns