Unii vanzatori ai produselor la vrac profita de neatentia clientilor si pur si simplu ii fura!
Sunt sigur ca daca cititi acest articol ati cumparat cel putin odata in viata dvs. produse alimentare care se vand la vrac in supermarket-uri sau hypermarket-uri si nu numai.
Vanzarea produselor la vrac are multe avantaje, in primul rand sunt produse care de obicei nu se gasesc pe rafturile din magazin, sau sunt produse bune si la un pret accesibil. Asadar sa dati o fuga pe acolo si sa va informati, nu strica deloc.
De curand am cumparat produse la vrac de la un supermarket cunoscut, si am avut neplacerea sa vad cum unii vanzatori in mod repetitiv isi pacalesc clientii. Prima data am cumparat cascaval, cca. 300 grame, pe eticheta in schimb am gasit muschi file, si a fost necesar sa platesc cu 5 lei in plus, insa eroarea am descoperit-o acasa.
Bun, asta e, e vina mea ca n-am fost atent, si vanzatorul a gresit. Asta mi-am spus prima data.
A doua ora in schimb am cumparat 200 grame de sunca. La cantar, pretul era dublu fata de cel afisat in vitrina, si firesc am intrebat de ce este asa de scump? Raspunsul a venit, insa dupa ce chipurile a verificat pretul, si s-a intors si a introdus in cantar noul pret.
Din nou era sa fiu pacalit de catre acelasi vanzator cu 5 lei.
Concluzia este cat se poate de clara. Unii dintre acesti vanzatori practica acest procedeu de a pacalii clientii in mod uzual. Sigur au ceva de castigat!
Morala, vine si ea, in sensul ca trebuie sa fim foarte atenti cand cumparam produse la vrac, sa calculam in minte aproximativ cat ar trebui sa platim pentru cantitatea achizitionata, si sa verificam daca este inscris corect numele produslui si pretul, pentru a nu fi pacaliti.
Pe de alta parte, am avut discutii cu o firma, si intamplator am aflat ca in mod uzual clientii care cumpara produse de la vrac primesc o cantitate cu 1 pana la 5% mai mult si altii primesc cu 1 pana la 5% mai putin. De ce? Pentru ca asa se regleaza stocul, iar cantarul are si el, erorile lui. Asadar unii clienti sunt mai norocosi altii mai ghinionisti. Si ce putem face? Din pacate nimic, pentru ca unele marfuri, efectiv nu avem cum sa le cantarim ulterior, iar cantarul are si marjele lui de eroare, asta va spune orice vanzator.
Lasă un răspuns