Grupul Renault România și-a păstrat, pentru al cincilea an consecutiv, poziția de lider în cadrul competiției companiilor la Crosul și Marșul roz Casiopeea, organizate la București, în Parcul Izvor, în data de 26 septembrie 2015. Aproape 3.000 de persoane s-au înscris la evenimentul umanitar derulat de Asociația Casiopeea în lupta cu cancerul mamar, din fondurile colectate astfel urmând să fie achiziționate proteze mamare pentru femei care au suferit una sau chiar două mastectomii.
”Grupul Renault România este partener încă de la prima ediție a evenimentului, din 2010, și de-a lungul anilor a devenit cel mai important partener al evenimentului. Colegii noștri așteaptă în fiecare an înscrierile și sunt tot mai mulți care participă la cros și marș. Anul acesta am fost peste 850 de înscriși, iar din taxele achitate de Renault vor putea fi achiziționate 90 de proteze de mamare”, a declarat Anca Oreviceanu, director Comunicare și Responsabilitate Socială Renault România.
La cursă a fost prezentă și fondatoarea asociației, Nathalie David, care a înmânat reprezentantei Renault România trofeul Crosului și Marșului Roz Casiopeea, o sculptură din metal și lemn realizată de o artistă din Catalonia. Trofeul va fi transferat de la un an la celălalt companiilor câștigătoare la secțiunea Corporate Challenge, astfel încât într-un an să fie găzduit de câștigătorul din rândul ”Companiilor mari”, iar în următorul de cel de la categoria ”Companii mici și mijlocii”. În 2015, podiumul companiilor mari a fost completat de Groupama (locul al doilea) și Michelin (locul al treilea). Dintre susținătorii cauzei, la crosul de sâmbătă au venit actrițele Monica Davidescu și Medeea Marinescu, precum și Nicolai Tand și familia acestuia.
La fel ca la edițiile anterioare, competiția a constat curse pe diferite categorii de vârstă, pe distanțe cuprinse între 480 m și 5 km, iar la final, a fost organizat un marș al familiilor. Toți participanții au primit câte un tricou roz cu însemnele luptei împotriva cancerului și câte un voucher pentru efectuarea unei ecografii mamare sau a unei consultații ginecologice, oferite de Anima.
Sub sloganul „Învingătorii poartă roz”, Crosul Casiopeea aduce împreună luptătorii împotriva acestei boli cumplite cu supraviețuitorii ei și încurajează recuperarea emoțională și reintegrarea socială a femeilor atinse de flagelul cancerului la sân. Valorile promovate de organizatori sunt cele ale afirmării umanității, inițiativei civice și spiritului competiției sportive: respect pentru viață, prietenie, consecvență, fair-play, determinare și curaj.
Lasă un răspuns