La numai 1 an de la intrarea pe piața romanească, retailerul italian de îmbrăcăminte pentru copii Cycleband a decis în luna martie, unilateral și irevocabil, rezilierea contractului de master francize si închiderea forțată celor 5 magazinelor din România, care funcționau în regim de franciză, invocând rezultatele slabe obținute.
Brandul Cycleband nu a reușit penetrarea pieței romanești, în contextul condițiilor foarte competitive de pe piață și a lipsei de suport a proprietarului italian al brandului, care nu a înțeles piața romanească.
După o investiție cu capital privat de peste 300.000 euro în deschiderea celor 5 magazine Cycleband, firma locala care opera franciza Cycleband a înregistrat în 2014 o cifra de afaceri de 850.000 lei și o pierdere contabilă de 766.000 lei, iar în urma închiderii forțate a celor 5 magazine au decurs și penalizări uriașe generate stoparea anticipată a contractelor de închiriere (încheiate pe o perioadă de 5 ani) cu centrele comerciale, adăugând pierderi semnificative de ambele parți.
Datorita nerespectării contractului în derulare și a obligațiilor asumate, compania romanească a deschis procedurile privind cererea de intrare în insolventa, nereușind să găsească alte posibilități de reorganizare, dar și un proces comercial împotriva firmei italiene, pentru recuperarea pierderilor și prejudiciilor cauzate.
Magazine Cycleband din România au funcționat în centrele comerciale București Mall, Promenada, Centrul Comercial Orhideea, Ploiești Shopping City și Atrium Arad.
Lasă un răspuns