În 2014 compania autohtona Dacia a obținut cea mai buna performanță comercială din istoria sa. Marca românească se alătură astfel clubului restrâns al constructorilor care vând mai mult de jumătate de milion de mașini anual. Acest rezultat, superior cu 19% fată de cel înregistrat în 2013, i-a permis mărcii Dacia să-și sporească prezența pe majoritatea piețelor unde este comercializată.
Daciile se vând bine și la noi
În România se vând sub 100 000 unități pe an, aici marca Dacia a Dacia a reuşit o creştere a vânzărilor de 19%, până la 29 625 de unități, față de 24 890 vehicule comercializate în anul precedent.
Acest rezultat îi asigură mărcii Dacia o cotă de piaţă de 31,2 % şi consolidarea poziţiei sale de lider în România.
Cu gama sa completă, care acoperă cele mai importante segmente ale pieţei auto din România, Dacia a găsit mijloacele pentru a seduce clienții particulari. Pentru prima oară după mulţi ani, cotele alocate în cadrul programului de reînnoire a parcului auto național – Remat, au fost epuizate. Dacia a reuşit să se impună pe această piaţă, obţinând peste 50% din înmatriculările Remat.
Dacia a ştiut, totodată, să se adapteze la nevoile companiilor care deţin flote, datorită bunei poziţionări a produselor sale şi a atractivităţii modelelor din gamă.
Cu peste 11 300 de unităţi vândute, ceea ce înseamnă aproximativ 38% din vânzările totale, Logan berlină rămâne soclul mărcii Dacia în România. În iunie 2014, oferta Logan s-a îmbogăţit cu o serie limitată intitulată Logan 10 ani.
Versiunea MCV a adăugat 2 646 unităţi la acest total şi s-a impus ca cel mai vândut model break din România. Duster ocupă a doua treaptă a podiumului, cu 6 134 unităţi vândute. Sandero (inclusiv versiunea Stepway), domină detaşat segmentul B-hatch și, cu aproape 5 000 de unități, se plasează pe locul al treilea în clasamentul pe modele.
Lasă un răspuns